ساعت‌های جنجالی در لیگ فوتسال ایران؛/ گلزنی بازیکنان محروم و واکنش سریع سازمان لیگ

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 06:03
دو بازیکن که در لیست محرومین سازمان لیگ حضور داشتند، هم به میدان رفتند و هم برای تیم‌هایشان گلزنی کردند تا جنجال و اعتراض بر پا شود.

به گزارش "ورزش سه"، در دو هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر یک سوءتفاهم بزرگ برای تیم‌ها و علاقه‌مندان به فوتسال رخ داد و موضوع بر سر لیست محرومینی است که پیش از آغاز هر هفته از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود. در فهرست غایبین هفته که اکثرا محکومیت انضباطی شامل آن‌ها شده است، در هفته گذشته بهزاد عظیمی از فولاد هرمزگان و در بازی اخیر امیرحمزه صدیق زاده از فولاد زرند برای تیم‌های خود به میدان رفتند و حتی موفق به گلزنی شدند. این اتفاق، اعتراض و تعجب تیم‌های ضربه دیده را برانگیخت و البته واکنش بسیار سریع سازمان لیگ فوتسال را به همراه داشت.

2096901

درحالی‌که ابتدا تصور می‌شد یک اشتباه از سوی رسانه سازمان لیگ فوتسال بوده است، اما احسان کامیانی، دبیر سازمان لیگ، در مصاحبه‌ای به این موضوع پرداخت و توضیحاتی را برای خاتمه دادن به جنجال، ارائه داد.

احسان کامیانی گفت: کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال طی مکاتبه‌ای رسمی لیست بازیکنان، دلیل محرومیت و جرائم انضباطی آنها را به سازمان لیگ اعلام می‌کند و ما موظف هستیم بر اساس آن اقدام کنیم.

2096900

وی افزود: طبق مقررات وقتی بازیکنی به دلایل انضباطی مشمول محرومیت می‌شود و جرئمه نقدی نیز برای آن لحاظ می‌گردد، حتی پس از پایان مدت زمان محرومیت در صورت عدم پرداخت جریمه نقدی حق حضور در مسابقه را ندارد چرا که این جریمه نیز بخشی از تنبیه انضباطی به حساب می‌آید.

دبیر سازمان لیگ ادامه داد: به محض اتمام زمان محرومیت و واریز جریمه نقدی به حساب سازمان لیگ فوتسال، بازیکن مجاز به حضور در مسابقه خواهد بود. این ماجرا برای دو بازیکن در دو هفته گذشته رخ داد و هنگامی که جریمه نقدی را پرداخت کردند منع قانونی برای بازی کردن نداشتند و این فعل و انفعالات مبنای قانونی دارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.