دکو: به مربی‌ای نیاز داشتیم که به بارسا ایمان داشته باشد

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 06:33
دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، می‌گوید بارسلونا به مربی‌ای نیاز داشت که پروژه‌ آن‌ها ایمان داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان مجمع امروز باشگاه بارسلونا، گزارش ورزشی توسط دکو به تمامی حاضرین ارائه شد.

در جریان این مجمع، خوان لاپورتا از کار مدیر ورزشی باشگاه در کاهش دستمزدها، اعتماد به بازیکنان جوان و فروش فوتبالیست‌ها در تابستان گذشته تمجید کرد.

دکو در جریان این مجمع درباره هانسی فلیک گفت: "ما به عنوان یک مدیر ورزشی همیشه بر این باور بوده‌ایم که اگرچه سال گذشته هیچ عنوانی کسب نکردیم، اما استفاده خوبی از بازیکنان بومی آکادمی داشتیم. باید در مورد جدایی‌ها و قراردادها تصمیم می‌گرفتیم و با شجاعت به آنچه در آکادمی نگاه می‌کردیم.

ما به مربی‌ای نیاز داشتیم که به این ایده و پروژه ایمان داشته باشد و این به ما کمک می‌کند تا چنین تغییر را ایجاد کنیم چون مربی بخش اساسی این روند است. فلیک به ما چراغ سبز نشان داد که به کار برنامه‌ریزی شده در زمینه آمادگی بدنی و ریکاوری ادامه دهیم چون این چیزی بود که باید بهبود می‌یافت."

ویتور روکه؟
او کیفیت زیادی دارد و به او ایمان داریم. او در ماه دسامبر در زمان سختی به تیم ملحق شد و ما او را به بتیس قرض دادیم تا بتواند دوباره به جمع ما برگردد.

ایلکای گوندوگان؟
او به عنوان بازیکن آزاد آمد و پس از صحبت با مربی و باخبر شدن از اینکه قرار نیست فرصتی برای بازی داشته باشد، تصمیم به رفتن گرفت. با در نظر گرفتن اینکه او بدون هیچ هزینه‌ای به بارسا آمد، به او اجازه دادیم که به عنوان بازیکن آزاد برود.

2096934

دنی اولمو؟
فکر می‌کردیم دلتنگ بازیکنی مثل او هستیم. ما هافبک‌های بسیار خوبی داریم، اما او راه حل‌های بسیار بیشتری نسبت به آنچه داشتیم به ما می‌داد. او یک بازیکن کلیدی برای تقویت تیم بود. همچنین پائو ویکتور هم بهترین گلزن تیم دوم بود و ما به او ایمان داریم.

وویچک شزنی؟
او به خاطر مصدومیت مارک آندره تراشتگن آمد. ما قصد نداشتیم کسی را بیاوریم. این تصمیم را گرفته بودیم که باید ثبات را در دروازه ایجاد کنیم.

اهداف باشگاه؟
ما سرمایه‌گذاری‌ها را کنترل می‌کنیم. تمدید قراردادها، استراتژی، تصمیم‌گیری برای ارزش‌گذاری مجدد بازیکنان آکادمی... مطبوعات درباره جذب بازیکنان صحبت می‌کنند، اما ما می‌دانیم که باید چه کار کنیم. ما سرمایه‌گذاری‌ها را کنترل می‌کنیم تا فقط آنچه را که می‌خواهیم جذب کنیم و علاوه بر این، هزینه دستمزدها را با قوانین فرپلی مالی تطبیق دهیم. بارسا بدون قهرمانی نمی تواند پیش برود. و زمانی که قهرمان می‌شویم به بازیکنان پاداش داده می‌شود. تمرکز بی‌چون و چرای ما روی لاماسیا است و در عین حال حواسمان به بازار است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.