در ازای تمدید صورت می‌گیرد:/ اصلاح قرارداد سیدحسین بعد از دیدار با النصر

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 08:40
سیدحسین حسینی در بازگشت اعضای استقلال از امارات جلسه دیگری را با مدیران باشگاه خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعاتی که از مدت‌ها قبل موجب ناراحتی سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال شده و در جلسه شب گذشته او با مدیران باشگاه مورد بررسی قرار گرفت، مسئله پایین بودن مبلغ قرارداد این بازیکن باتجربه است.

حسینی در این رابطه با مسئولان باشگاه صحبت کرده بود، اما با وجود وعده‌های ارائه شده و البته با توجه به مسئله سقف بودجه محقق نشد.

در جلسه شب گذشته حسینی با مدیران باشگاه استقلال، او ماجرای مبلغ قراردادش که از سال گذشته تعیین شده بود را وسط کشید و قرار بر این شد که بعد از دیدار با النصر جلسه دیگری برگزار شود و در این خصوص به جمع‌بندی برسند.

فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال چند روز قبل گفته بود که افزایش قرارداد حسینی با تمدید این قرارداد برای فصل جاری امکان پذیر است و این راهکار شنبه شب به کاپیتان آبی‌ها ارائه شد.

حالا بعد از بازی با النصر دو طرف در این خصوص بحث خواهند کرد تا دغدغه مهم کاپیتان استقلال نیز برطرف شود و او با آسودگی خیال بیشتری به کارش ادامه بدهد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.