آپارتمان‌های کوچک در تهران خریدار پیدا کردند+ جدول قیمت‌ها

اقتصادنیوز یکشنبه 29 مهر 1403 - 09:21
اقتصادنیوز: بررسی‌ها نشان می‌دهد که شاهد افزایش خریدوفروش آپارتمان‌های با مساحت بین 50 تا 60 مترمربع در تهران هستیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، داوود بیگی‌نژاد، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران در این رابطه توضیح می‌دهد: از شهریورماه که بازار خریدوفروش را رصد می‌‌کنیم می‌بینیم که ملک‌های با متراژ 50 تا 60 مترمربع در اکثر مناطق تهران، از درخواست‌کننده بیشتری برخوردار هستند و اکثر آنها منتج به قرارداد می‌شوند.

به گفته وی، در کلیه مناطق پایتخت، تمایل افراد به سمت خرید ریزمتراژها و متراژهای متوسط رو به پایین رفته است و این واحدها ‌هم‌اکنون دارای مشتری هستند؛ علت آن نیز رکود طولانی مدت بازار مسکن بوده است.

او ادامه می‌دهد: خریداران با تصور اینکه بتوانند واحدهای با متراژ بالاتری خریداری کنند برای انجام معامله مردد بودند؛ اما مقاومت کاهش قیمت و ثبات آن، باعث شد که به این نتیجه برسند که صبوری برای معامله صحیح نیست.

به گفته بیگی‌نژاد، این موضوع صرفا به یک منطقه خاص ارتباطی ندارد و در اکثر مناطق تهران، قراردادهای امضاء شده در این محدوده مساحت قرار داشته‌اند؛ البته متغیرهایی همچون گستردگی مناطق، تعداد مشاوران املاک و تعداد ساکنین در هر منطقه بر تعداد قراردادها اثرگذار است.

مسکن

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.