استقلال امیدوار به کسب نتیجه در آسیا با هدایت «موسیمانه»

خبرگزاری مهر یکشنبه 29 مهر 1403 - 09:27
یک سایت عربستانی در گزارشی کوتاه به بازی تیم های استقلال ایران و النصر عربستان پرداخت و از سرمربی جدید آبی پوشان تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال ایران در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا سه شنبه اول آبان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه راشد دبی امارات رو در روی النصر عربستان قرار می‌گیرد. استقلالی‌ها به تازگی از «پیتسو موسیمانه» به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی کرده‌اند و در بازی با النصر این مربی از روی سکوها نظاره‌گر بازی شاگردان خود است.

سایت عربستانی «elsob۷» در رابطه با انتخاب سرمربی جدید استقلال نوشت: استقلال ایران اکنون با انتصاب موسیمانه امیدوار است که بتواند در این مرحله از لیگ نخبگان آسیا عملکرد بهتری داشته باشد، در حالی که النصر عربستان به دنبال تثبیت موقعیت خود در گروه است. النصر در حال حاضر با ۴ امتیاز از دو بازی در رده چهارم گروه غرب آسیا قرار دارد، در حالی که استقلال با ۳ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است و این بازی برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید استقلال، تجربه درخشانی در عرصه مربی‌گری دارد. او در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ هدایت الاهلی عربستان را برعهده داشت و موفق شد این تیم را به لیگ حرفه‌ای عربستان بازگرداند. موسیمانه پیش از این نیز سرمربی تیم ابها عربستان بود و در ۱۵ بازی ۵ پیروزی، ۳ تساوی و ۷ شکست را تجربه کرد، اما در نهایت نتوانست مانع سقوط این تیم به لیگ دسته اول شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.