دعوای آنچلوتی با هافبک رئال بالا گرفت

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 09:32
کارلو آنچلوتی در دقایقی از بازی شب گذشته به شدت از دست اورلین شوامنی عصبانی بود و از کنار زمین سرش فریاد می‌کشید.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی سلتاویگو روبروی این تیم به میدان رفت و در یک بازی سخت و حساس با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی رسید تا سه امتیاز مهم را در آستانه رویارویی با بارسلونا به دست آورده باشد.

اتفاق جالبی که در طول این بازی رخ داد مربوط به نارضایتی آنچلوتی از شوامنی در کنار زمین بود. در دقایق اولیه بازی این طور به نظر می‌رسید که این بازیکن فرانسوی درک درستی از شرایط و سیستمی که قرار است در زمین به کار گرفته شود ندارد و به همین دلیل در پستی که باید در آن قرار می‌گرفت آشفته بود.

او قرار بود کمی عقب‌تر از حالت عادی و بین میلیتائو و رودیگر قرار بگیرد تا خط دفاعی رئال قدرتمندتر از حالت عادی باشد و لوکاس واسکر و فران گارسیا هم از دو طرف پوشش کاملی روی کناره‌های زمین بدهند و همین موضوع مشکلاتی را به وجود آورد که عصبانیت سرمربی رئال مادرید را به دنبال داشت.

آنچلوتی بارها و بارها در کنار زمین خطاب به شوامنی فریاد زد «با توپ، با توپ» و منظورش این بود که او باید تنها برای گرفتن توپ بین مدافعان میانی حضور داشته باشند و زمانی که مالکیت توپ و میدان در اختیار سلتاویگو است کمی عقب‌تر برود. در نهایت هم شوامنی به خوبی متوجه این وضعیت شد و توانست رضایت سرمربی رئال را جلب کند تا این بحث بدون مشکل به پایان برسد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.