بازگشت مسی به اوج: هت‌تریک در ۱۱ دقیقه!

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 10:16
اینترمیامی با درخشش خیره‌کننده لیونل مسی موفق شد با نتیجه ۲-۶ برابر نیوانگلند به پیروزی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب دیدارهای لیگ فوتبال آمریکا روبروی نیوانگلند به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۶ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را که باعث رکوردشکنی این تیم در تاریخ این مسابقات شد از آن خود کند.

نیوانگلند بازی را طوفانی شروع کرد و شاید بسیاری در ابتدای این دیدار معقتد بودند که این تیم بدون شک برنده این بازی خواهد بود و سه امتیاز را به خانه خواهد برد اما تمهیداتی که تاتا مارتینو اندیشید و عملکرد خوب بازیکنان در زمین مانع از ادامه این روند شد و اینترمیامی در همان نیمه اول موفق شد ضرباتی که از حریف دریافت کرده بود را جبران کند.

اما آنها در نیمه دوم دیگر حرفی برای زدن نداشتند و درخشش خیره‌کننده مسی باعث شد که اینترمیامی با کسب سه امتیاز این بازی بیشترین امتیاز پیش از مرحله پلی آف را در تاریخ لیگ برتر از آن خود کند و رکورد نیوانگلند را که پیش از این در سال ۲۰۲۱ با ۷۳ امتیاز به ثبت رسانده بود با کسب ۷۴ امتیاز بشکند که ارزش بسیاری برای آنها داشت.

حالا اینترمیامی منتظر آغاز مسابقات پلی آف است و امید دارد که بتواند بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارد و جام قهرمانی را که رویای قدیمی این تیم و به خصوص دیوید بکام به عنوان مالک این باشگاه است به واقعیت تبدیل کند.


گل‌ها:

مشکی1

2097117

گل اول این تیم خیلی زود و روی چند پاسکاری در پشت محوطه جریمه و البته اشتباه مدافعان و دروازه‌بان اینترمیامی در دقیقه دوم بازی توسط لوکا لانگونی به ثمر رسید تا تیم مهمان خیلی زود پیش افتاده باشد.

مشکی2

2097118

در حالی که اینترمیامی یکپارچه حمله بود و چند موقعیت عالی گلزنی داشت، بار دیگر اشتباه بازیکنان این تیم باعث شد که حریف موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آورد و اشتباه عجیب و باورنکردنی از سوی دروازه‌بان دومین گل را برای نیوانگلند به همراه داشت که توسط دایلان بوررو به ثمر رسید.

1مشکی2

2097119

در فاصله پنج دقیقه تا سوت پایان بازی بود که داوید مارتینز توپی را از سمت چپ محوطه جریمه روی دروازه ارسال کرد و سوارز بدون معطلی و سر ضرب آن را وارد دروازه حریف کرد تا تلاش‌هایش برای گلزنی نتیجه داده باشد.

2مشکی2

2097120

دو دقیقه بعد بود که پاسی بلند در بیرون از محوطه جریمه به سوارز رسید و او با توپ پیش رفت و لحظاتی بعد که شوت تماشایی را به سمت دروازه حریف زد که دور از دستان دروازه‌بان در گوشه دروازه آرام گرفت تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

3مشکی2

2097121

پاسکاری درخشان جوردی آلبا با هم تیمی‌اش باعث شد که او در موقعیتی عالی برای ارسال پاس گل قرار بگیرد و بنجامین کرماسکی بیشترین استفاده را از پاس ارسالی او برد و در دقیقه ۵۸ گل سوم را به ثمر رساند.

4مشکی2

2097122

آتش بازی مسی که در دقیقه ۵۷ وارد زمین شده بود در دقیقه ۷۸ شروع شد و او پا به توپ با پاسی که از سوارز دریافت کرده بود پیش رفت و یک شوت تماشایی را از بیرون محوطه جریمه به سمت دروازه نیوانگلند زد که تور را به لرزه در آورد و به گل چهارم اینترمیامی تبدیل شد.

5مشکی2

2097123

تنها سه دقیقه طول کشید تا فرار مسی از چشمان تیزبین آلبا دور نماند و او پاسی در عمق و عالی را برای او ارسال کرد که مسی با بهترین استفاده از این فرصت بار دیگر توانست توپ را به گل تبدیل کند تا حساب کار ۲-۵ شود.

6مشکی2

2097124

اما درخشش مسی همچنان ادامه داشت و او این بار در دقیقه ۸۹ و بار دیگر روی پاسی که سوارز در حالتی بدون تعادل و سر ضرب برایش از سمت راست محوطه جریمه حریف ارسال کرد توانست گل بزند تا هت تریکش را در یازده دقیقه تکمیل کرده باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.