تیم جدید ژاوی مشخص شد؟

فرارو یکشنبه 29 مهر 1403 - 10:22
رسانه قطری به بررسی سفر پیش‌بینی نشده ژاوی هرناندس به دوحه و جایگزینی احتمالی‌اش با سرمربی تیم ملی این کشور پرداخت.

در پی باخت ۴ بر یک تیم ملی فوتبال قطر به ایران در دور چهارم دیدار‌های گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال این کشور خواهان اخراج مارکو لوپس از سمت سرمربیگری شدند. در این میان سفر ناگهانی ژاوی هرناندس اسپانیایی به دوحه باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی شده است.

روزنامه الرایه قطر امروز (یکشنبه) نوشت: ژاوی در حالی در یک سفر از پیش اعلام نشده در دوحه حضور دارد که انتقاد‌ها از سرمربی تیم ملی فوتبال قطر پس از شکست سنگین به ایران همچنان ادامه دارد. برخی‌ها سفر ژاوی هرناندس را به احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی فوتبال قطر ربط داده‌اند تا بتواند نجات دهنده این تیم در دیدار‌های باقی مانده مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باشد.

بر اساس این گزارش؛ ژاوی هرناندس شناخت خوبی از فوتبال قطر پس از دوران بازیگری و مربیگری‌اش در السد دارد، اما تاکنون فدراسیون فوتبال واکنشی درباره سرنوشت مارکو لوپس با توجه به انتقاد‌های گسترده از او و درخواست اخراجش نداشته است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.