بازداشت یک لیبیایی به ظن تلاش برای حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در آلمان

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 29 مهر 1403 - 10:32
یک شهروند لیبیایی به ظن برنامه‌ریزی برای حمله به سفارت رژیم اشغالگر در برلین، توسط پلیس آلمان بازداشت شد.

به گزارش ایسنا، پلیس آلمان اعلام کرد که یکی از شهروندان لیبی در برلین را به ظن تلاش برای حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در آلمان بازداشت کرده است.

سخنگوی دفتر دادستانی آلمان در این باره به خبرگزاری فرانسه گفت: «شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد او قصد حمله به سفارت اسرائیل در برلین را داشته است.»

به گزارش روزنامه آلمانی بیلد، پلیس آلمان پس از دریافت اطلاعات از سوی یک نهاد اطلاعاتی خارجی، به ساختمانی در شمال برلین حمله کرده و این مرد ۲۸ ساله را بازداشت کرده است.

با آغاز جنگ غزه و شهادت بیش از ۴۰ هزار فلسطینی، حمله به نمایندگی‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای جهان افزایش یافته و پلیس این کشورها تلاش برای پیشگیری از این حملات را تشدید کرده‌اند.

در اوایل ماه میلادی گذشته نیز پلیس آلمان در مونیخ یک مرد اتریشی که به‌سوی ساختمان کنسولگری رژیم اشغالگر در این شهر آلمان تیراندازی کرده بود، شلیک کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.