برنامه دو ساله از امروز آغاز شد/ استارت پارالمپیکی‌های ایران برای ناگویا 2026

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 10:45
کمیته ملی پارالمپیک میزبان نخستین جلسه هماهنگی بازی‌های پاراآسیایی آیچی ناگویا بود.

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه ستاد هماهنگی بازی‌های پاراآسیایی آیچی ناگویا ۲۰۲۶ در محل کمیته ملی پارالمپیک به ریاست غفور کارگری برگزار شد. در این نشست، سیدمحمد پولادگر نایب‌رئیس کمیته، علی‌اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک، جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان و دیگر اعضای ستاد حضور داشتند.

در این جلسه به بررسی موضوعات مختلف از جمله جشنواره فرهنگی-ورزشی جوانان پارالمپیکی، برنامه‌های استعدادیابی و فرایند آماده‌سازی کاروان اعزامی به ناگویا پرداخته شد.

بولت تراکتورهمچنین در این نشست، سیاست‌ها و راهبردهای کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا که قرار است در ۱۸ رشته ورزشی شامل پاراتیراندازی با کمان، پارادوومیدانی، پارابدمینتون، فوتبال نابینایان، بوچیا، پارادوچرخه‌سواری، گلبال، پاراجودو، پاراوزنه‌برداری، پاراتیراندازی، پاراشنا، پاراتنیس روی میز، پاراتکواندو، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، راگبی با ویلچر و تنیس با ویلچر برگزار شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

2097132

اعضای ستاد همچنین با تمرکز بر آسیب‌شناسی دوره‌های قبلی بازی‌ها، به بررسی راهکارهای رفع نواقص و تقویت نقاط قوت در ابعاد فنی و مدیریتی پرداختند.

طبق اعلام کمیته پارالمپیک آسیا، پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰۰۰ ورزشکار از ۴۵ کشور در پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی شرکت کنند. این رقابت‌ها از ۱۸ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۶ تقریبا دو سال دیگر در همین مقطع در شهر ناگویا، استان آیچی ژاپن برگزار خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.