اتوبوس‌های برقی در گمرک به نام شرکت واردکننده است

خبرگزاری مهر یکشنبه 29 مهر 1403 - 10:49
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اتوبوس ها آمده و در گمرک است،گفت: اتوبوس‌های مذکور به نام شهرداری تهران نیست، بلکه به نام شرکتی خریداری شده است و به نام آن شرکت هم وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران در دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به موضوع مطرح شده از سوی کاشانی، خزانه دار شورا مبنی بر اینکه گمرک علیه شورای شهر تهران (سخنگوی شورا) بیانیه داده که اتوبوس های برقی شهرداری پایتخت در گمرک نیست، اظهار کرد: موضوع را از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جویا شدم و ایشان گفت؛ اتوبوس ها آمده و در گمرک است. تعداد آنها را هم گفت که اکنون عدد دقیق آن در خاطرم نیست.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: علت اینکه گمرک اعلام کرده این اتوبوس ها در آنجا نیست، این است که اتوبوس های مذکور به نام شهرداری تهران نیست بلکه بنا بر ضروریات به نام شرکتی خریداری شده است و به نام آن شرکت هم وارد شده است.

چمران تاکید کرد: معاون شهردار تهران اعلام کرد موضوع را به گمرک هم اطلاع داده اند و آنها هم متوجه مطلب شده اند.

وی با اظهار تعجب از اینکه چرا عده ای دوست ندارند اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت شود، گفت: گویا دلشان برای مردمی که در صف اتووس آزار می بینند نمی سوزد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.