کرم سیکالفیت اون: ترمیم کننده پوست صورت و بدن برای همه سنین

عصر ایران یکشنبه 29 مهر 1403 - 11:21

کرم سیکالفیت اون (Avene Cicalfate+ Restorative Protective Cream) یک پماد ترمیم کننده فوری برای جای جوش، زخم، بخیه، سوختگی، التهاب و قرمزی صورت و بدن بوده و مناسب انواع پوست کودکان، نوزادان و بزرگسالان است. کرم ترمیم کننده و محافظت کننده سیکالفیت پلاس اون محصول کشور فرانسه بوده و به شدت توسط متخصصین پوست پیشنهاد میشود. همچنین به دلیل رضایت بالای مصرف کنندگان در سراسر جهان طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است. در ادامه به کاربردها و فواید این کرم، ترکیبات موجود، عوارض، نظرات، نحوه مصرف و تفاوت نمونه اصل و فیک کرم سیکالفیت+ avene میپردازیم و در پایان فروشگاه های معتبر برای خرید کرم سیکالفیت را معرفی میکنیم.

کرم سیکالفیت اون

کرم سیکالفیت اون چیست؟

کرم سیکالفیت اون فرانسه یک ترمیم کننده فوری برای بهبود جای لک، جوش، زخم، سوختگی و بخیه میباشد و باعث تقویت سد دفاعی پوست و محافظت از پوست میشود. طبق تحقیقات صورت گرفته این کرم غلیظ و مغذی تا 4 برابر سرعت ترمیم سد دفاعی پوست را بالا برده و دارای اثر بخشی 48 ساعته است و ناراحتی های پوستی را تا 80% کاهش میدهد. سیکالفیت اون از یک عصاره پست بیوتیک انحصاری استفاده می کند تا یک میکروبیوم سالم برای ترمیم پوست را ارائه دهد.

بافت سیکالفیت اون

فواید و عوارض کرم سیکالفیت

کرم سیکالفیت پلاس اون باعث ترمیم، بازسازی و تقویت سد دفاعی پوست میشود. همچنین باعث آبرسانی و حفظ رطوبت در سطح پوست شده و پروتئین های لازم را به پوست میرساند تا ترمیم و بازیابی سد دفاعی طبیعی پوست به نحو احسن انجام گیرد. بعلاوه سیکالفیت تسکین دهنده است و باعث بهبود حساسیت های پوستی میشود. این کرم با ایجاد یک لایه محافظ روی محل زخم باعث جلوگیری از نفوذ باکتری، قارچ و آلودگی های محیط میشود. پماد سیکالفیت اون منافذ پوست را نمیبندد و فاقد عطر، پارابن و الکل است.

عوارض سیکالفیت اون بسیار نادر بوده و ممکن است در برخی باعث ایجاد قرمزی و سوزش خفیف شود.

کاربردهای کرم سیکالفیت اون

  • ترمیم کننده جای زخم، بخیه، خراشیدگی، سوختگی، جای جوش، جای لک، ترک لب، ترک نوک سینه مادران شیرده، پوشک نوزاد، ادرار سوختگی و...
  • بازسازی سلول های پوستی
  • مناسب برای اگزما و درماتیت
  • مناسب انواع پوست بویژه پوست های حساس و ملتهب
  • مناسب بزرگسالان، نوجوانان، کودکان و نوزادان
  • مناسب پس از لیزر و جراحی
  • تسریع روند بازسازی پوست تا 4 برابر
  • اثربخشی فوری 48 ساعته

کاربردهای کرم سیکالفیت اون

کرم سیکالفیت اون چه ترکیباتی دارد؟

کرم سیکالفیت دارای 3 ترکیب اصلی زیر است:

  1. C+ - restoreTM: یک ماده انحصاری ترمیم کننده، سرشار از پروتئین برای بازسازی سد دفاعی پوست
  2. کمپلکس سولفات مس-زینک: بوجود آورنده یک محیط آنتی باکتریال برای جلوگیری از عفونت و ترمیم پوست
  3. آب چشمه حرارتی اون: تسکین دهنده، نرم کننده و آرامش بخش

نحوه مصرف سیکالفیت+

کرم سیکالفیت را باید روزانه 2 مرتبه بر روی پوست خشک و تمیز استفاده کنید و تا جذب کامل ماساژ دهید. بهترین زمان مصرف سیکالفیت زمانی است که زخم هنوز تازه و صورتی رنگ است و به رنگ قهوه ای تبدیل نشده است. سیکالفیت اون را در یخچال نگهداری نکنید زیرا باعث دوفاز شدن پماد میگردد.

نکات منع مصرف: روی زخم باز و دارای عفونت و ترشح استفاده نکنید.

نحوه مصرف کرم سیکالفیت اون(این یک گیف است، لطفا به همین صورت قرار گیرد)

انواع سیکالفیت اون

لاین سیکالفیت+ اون دارای انواع محصولات شامل: کرم محافظت کننده و ترمیم کننده سیکالفیت+ اون، ژل اسکار اون، سرم ترمیم کننده پوست اون و... میباشد که پرفروش ترین و پرطرفداران آنها کرم ترمیم کننده سیکالفیت+ اون است. کرم ترمیم کننده اون در دو حجم 40 میلی لیتر و 100 میلی لیتر موجود میباشد.

نظرات درباره کرم سیکالفیت اون

کاربری با نام CAEB میگوید: پوستم توسط اگزما ملتهب شده بود و هیچ چیز برایم کارساز نبود. پوستم ضخیم شده بود. از سیکالفیت استفاده کردم و پس از 2 روز پوستم نرم تر و نازک تر شد و خارش پوستم به شدت کم شد. یک محصول عالی!

کاربر دیگری با نام Reyna میگوید: من نظرات مثبت زیادی شنیده بودم و خیلی ذوق داشتم و از این کرم استفاده کردم ، اما به هر دلیلی روی پوستم جواب نداد. من قبول میکنم که برای دیگران اثر گذار بوده است اما متاسفانه قرمزی دور دماغ و دهانم را بیشتر کرد. من دستور مصرف را دوبار خواندم اما برایم اثر گذار نبود. من برای 1 هفته از این محصول استفاده کردم و هرچه بیشتر استفاده میکردم قرمزی تشدید میشد. من یک مقدار نا امید شدم چون هزینه زیادی بابت این محصول کردم اما با توجه به نظرات مطمئنم برای دیگران نتیجه بخش بوده است.

سیکالفیت اون اصل با فیک چه تفاوتی دارد؟

  • رنگ بالای جعبه سیکالفیت اصل سبز پر رنگ است اما نمونه فیک سبز کمرنگ است.
  • در سیکالفیت اصل نیمی از خط مشکی پشت کرم روی خطچین های لبه بالایی محصول و نیم دیگر زیر خط چین ها است. در نمونه تقلبی تمام خط مشکلی رنگ زیر خط چین است.
  • محصول اصل دارای پلمب آلومینیومی است.
  • سیکالفیت پلاس اصل دارای بافت کرمی و غلیظ میباشد و نمونه فیک دارای بافت آبکی است.

نتایج کرم سیکالفیت اون

سیکالفیت اون را از کجا بخریم؟

برای خرید و مشاهده قیمت کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون اصل در دو حجم 40 و 100 میلی لیتر میتوانید به فروشگاه های معتبری همچون امیلی و عسل بانو مراجعه کنید. توجه فرمایید سیکالفیت اون یک محصول فرانسوی و خارجی بوده و در داروخانه ها به فروش نمیرسد.

سوالات متداول

  • تفاوت سیکالفیت و سیکالفیت پلاس چیست؟

سیکالفیت+ اون دارای 30% عملکرد بهتر نسبت به سیکالفیت است.

  • تفاوت سیکالفیت و سیکاپلاست چیست؟

سیکالفیت محصول اون فرانسه و سیکاپلاست محصول لاروش پوزای فرانسه است. هر دو ترمیم کننده هستند اما بافت سیکالفیت روغنی تر است.

  • کرم سیکالفیت اون برای اگزما خوبه؟

بله، این کرم توسط انجمن ملی اگزما آمریکا تایید شده است.

  • پماد سیکالفیت اون برای پوست های حساس هم مناسبه؟

بله، کرم سیکالفیت+ اون بدلیل فرمولاسیون مناسب برای پوست های به شدت حساس قابل استفاده است

  • زنان باردار و شیرده هم میتوانند از سیکالفیت اون استفاده کنند؟

بله، سیکالفیت اون برای زنان باردار و مادران شیرده قابل استفاده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.