مهاجم کم‌قدردیده زنبورها

همشهری آنلاین یکشنبه 29 مهر 1403 - 11:30
گیراسی که در ابتدای ورود به دورتموند نمی‌توانست مثل گذشته گل بزند، حالا روی دور افتاده و تعداد گل‌هایش با بازی‌هایش برابری می‌کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سباستین هوینس در فصل گذشته بدشانس بود که اشتوتگارت زیر سایه درخشش تاریخی بایرلورکوزن و ژابی آلونسو نادیده گرفته شد.

سرهو گیراسی هم به همین اندازه بدشانس بود که گلزنی‌های زیادش کمتر از گل‌های هری کین بود و این مهاجم گینه‌ای به‌اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفت.

گیراسی که در ابتدای ورود به دورتموند نمی‌توانست مثل گذشته گل بزند، حالا روی دور افتاده و تعداد گل‌هایش با بازی‌هایش برابری می‌کند.

او که هفته گذشته برای تیم ملی گینه در بازی با اتیوپی هت‌تریک کرده بود، در پیروزی سخت ۲بر یک زنبورها در بوندس‌لیگا یک گل دیگر به سن‌پائولی زد.

گیراسی با این گل حالا در ۶بازی اخیر خود برای زنبورها، ۷گل به ثمر رسانده است؛ در بازی با کلوب بروخه، اشتوتگارت (تیم سابقش)، بوخوم (۲گل)، سلتیک (۲گل) و سن‌پائولی. او فقط به یونیون برلین نتوانست گل بزند.

گیراسی تا اینجای فصل در بازی‌های ملی و باشگاهی برای گینه و دورتموند، ۱۲گل زده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.