یوونتوس تایید کرد: دیگر با پوگبا کاری نداریم!

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 12:00
کریستیانو جونتولی، مدیر یوونتوس، تایید کرد که دوران حضور پل پوگبا در این تیم به پایان رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، تلاش پوگبا برای اثبات بی‌گناهی و کاهش محرومیت چهار ساله‌اش از حضور در زمین فوتبال بالاخره جواب داد و دادگاه عالی ورزش مدت زمان محرومیت او را به ۱۸ ماه کاهش داد تا از چند ماه دیگر فرصت بازگشت به میادین را داشته باشد و این خبر خوبی برای او بود.

اما مشکلی که برای این بازیکن به وجود آمد این بود که یوونتوس دیگر تمایلی به همکاری با او نداشت و بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و منابع نزدیک به این باشگاه پس از اعلام رسمی خبر کاهش مدت زمان محرومیت او این موضوع را تایید کردند که این بازیکن دیگر فرصتی برای پوشیدن پیراهن این تیم نخواهد داشت.

2091128

با این حال، هنوز تردیدهایی در این باره وجود داشت اما جونتولی با اظهاراتش تمامی سوالات و تردیدها را از بین برد. مدیر یوونتوس در گفتگو با DAZN در این باره اظهار داشت:« موضع ما کاملا مشخص است. پوگبا بازیکن بزرگی بوده اما برای مدتی طولانی دور از میادین بوده است و ما سال گذشته مجبور شدیم روی بازیکنان دیگر سرمایه‌گذاری کنیم. حالا فهرست بازیکنان ما کامل است.»

یوونتوس به هیچ وجه مایل نیست که همکاری با این ستاره فرانسوی را ادامه دهد و امیدوار است که هرچه زودتر برای فسخ قرارداد با او و مدیر برنامه‌هایش به توافق برسد تا او هم فرصت پیدا کردن باشگاهی جدید را داشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.