میزبانی الغرافه گرفته می‌شود؟/ کوچ بازیهای خانگی پرسپولیس به دبی!

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 12:49
دیدار تیمهای پرسپولیس و الغرافه احتمالا در ورزشگاه شیخ راشد دبی برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی آماده دیدار حساس خود با السد قطر می‌شود که سرخپوشان امید زیادی دارند تا با پیروزی در این بازی به جدول رقابتها بازگردند و شانس افزایش سهمیه صعود با پیروزی در رقابتهای خانگی را به دست بیاورند اما شب گذشته خبر شوکه‌کننده به سرخپوشان داده شد.

آنطور که به مدیریت پرسپولیس اطلاع داده شده، میزبان دیدار تیمهای پرسپولیس و  الغرافه از این تیم گرفته شده و در زمین ثالث برگزار می‌شود. ای اف سی در نامه رسمی خود به مدیران این باشگاه از آنها درخواست کرده تا محل میزبانی خود از این دیدار را معرفی کنند.

مدیران باشگاه پرسپولیس در جمع بندی اولیه دبی را به عنوان میزبان بازیهای خانگی خود در لیگ نخبگان معرفی کردند و فعلا استادیوم راشد به عنوان گزینه نخست میزبانی پرسپولیس در نظر گرفته شده است.

2096985

نامه سلب میزبانی از پرسپولیس در حالی به این باشگاه ارسال شده که مدیران پرسپولیس باتوجه به عدم بازی تیم شباب الاهلی در روز چهارم نوامبر (زمان بازی این تیم با الغرافه) امیدوارند که بتوانند این استادیوم را از الاهلی اجاره کنند و در آن به میدان بروند.

نکته مهم اینکه با سلب میزبانی پرسپولیس - الغرافه، احتمال دارد دیدار این تیم با النصر عربستان هم در زمین بی طرف به انجام برسد تا هواداران پرسپولیس هم شانس تماشای بازی کریستیانو رونالدو در استادیوم آزادی را از دست بدهند.

این در حالی است که مسئولان وزارت ورزش از تلاش برای آمادگی ورزشگاه آزادی تا بازی پرسپولیس النصر خبر داده بودند اما حالا احتمال دارد با این نامه ای اف سی معادلات در این مورد نیز تغییر کند و پرسپولیس و استقلال همچنان در استادیومی دیگر به میدان بروند.

گرفتن میزبانی پرسپولیس در دیدار با الغرافه در حالی است که مسئولان پرسپولیس از آمادگی باشگاه قطری برای سفر به ایران خبر می‌دهند اما در نهایت کنفدراسیون آسیا تصمیم گرفته که این بازی هم در زمین بی طرف برگزار شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.