میزبانی پرسپولیس مقابل الغرافه پس گرفته شد!

افکار نیوز یکشنبه 29 مهر 1403 - 12:52
پرسپولیس قرار است طی روزهای آینده با بررسی استادیوم‌های حاضر در کشور امارات استادیومی را برای میزبانی از الغرافه انتخاب کند.

پس از اتفاقات رخ داده طی هفته‌های اخیر در منطقه، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا دو دیدار حساس تیم‌های ملی ایران و قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی و جدال استقلال و النصر از مرحله گروهی لیگ نخبگان را در زمین بی‌طرف برگزار کند. در ادامه این تصمیم‌ها روز قبل AFC با راسال نامه ای رسمی به باشگاه پرسپولیس به شکل رسمی اعلام کرد برای میزبانی از تیم الغرافه قطر در هفته چهارم لیگ نخبگان آسیا باید استادیومی را در کشور ثالث انتخاب کند.

 

برهمین اساس باشگاه پرسپولیس قرار است طی روزهای آینده با بررسی استادیوم‌های حاضر در کشور امارات استادیومی را برای میزبانی از الغرافه انتخاب کند. در این میان برخی پیش بینی‌ها به این سمت و سو رفت که باشگاه پرسپولیس نیز قرار است مثل باشگاه استقلال ورزشگاه راشد دبی را برای میزبانی انتخاب کند که البته این خبر توسط مدیران پرسپولیس تایید نشده و آن‌ها تاکید دارند با توجه به این که درخواست AFC روز قبل برای باشگاه ارسال شده هنوز استادیومی را معرفی نکرده اند و طی روزهای آینده با بررسی شرایط استادیوم‌های شهر دبی یکی از استادیوم‌هایی که ظرفیت حضور تماشاگران بیشتری دارد را به عنوان ورزشگاه میزبان خود به AFC معرفی خواهند کرد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.