همه در کمپ السد مرتضی را می‌شناسند

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 12:57
مرتضی پورعلی‌گنجی با سابقه پنج سال حضور در لیگ ستارگان مهره ویژه پرسپولیس محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت حسین کنعانی سبب شده تا مدافع شماره هشت پرسپولیس فرصتی فوق‌العاده برای حضور در ترکیب تیم پرسپولیس پیدا کند و آماده بازی کنار گئورگی گولسیانی در دیدار حساس مقابل السد شود که مسابقه خاص برای او محسوب می‌شود.

پورعلی‌گنجی‌ بعد از سه فصل حضور در السد و همچنین بازی در ترکیب تیم العربی، در حالی به استادیوم جاسم بن حمد بازمی‌گردد که برگزاری تمرین پرسپولیس در زمین تمرین السد حس و حال جالبی برای مدافع شماره هشت سرخپوشان دارد و انگیزه مضاعفی را به او داده است.

در حاشیه تمرین پرسپولیس این بازیکن با افراد حاضر در کمپ السد خوش و بش داشت و آنها با شناخت از پورعلی‌گنجی استقبال جالبی از این بازیکن انجام دادند.

مرتضی بعد از ترک لیگ ایران و حضور کوتاه در شنژن چین به السد پیوست و در این تیم به شکوفایی و اوج فوتبالش رسید و به یکی از مدافعان اصلی تیم هم تبدیل شد و حالا با تجربه حاصل از آن دوران، تلاش می‌کند درخشش خود را در پرسپولیس هم ادامه دهد.

این بازیکن 32 ساله پس از دو آسیب دیدگی متوالی حالا با احتیاط گاریدو آماده بازگشت به ترکیب پرسپولیس شده و البته در نهایت امروز از میان او و فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس برای رویارویی با السد قطر انتخاب خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.