سعد الشیب یا مشعل، مسئله این است!/ استرس در تمرین السد: انتخاب سانچز بین بد و بدتر

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 13:10
به نظر می‌رسد فلیکس سانچز برای انتخاب دروازه‌بان در تقابل با پرسپولیس دردسر زیادی داشته باشد.

به گزارش ورزش سه، این روزها تمرینات تیم السد قطر برای انجام دیدار هفته سوم لیگ نخبگان آسیا مقابل پرسپولیس در حال برگزاری است و شرایط به گونه‌ای است که فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی السد این روزها یک دغدغه بسیار مهم دارد.

السد در این فصل از لیگ ستارگان و مسابقات باشگاهی در خط حمله بی‌مثال بوده و با توجه به درخشش اکرم عفیف و هماهنگی بالای او و رافا موجیکا، قطعا می‌تواند برای سرخپوشان نیز دردسرساز باشد. 

از شروع فصل 2024/25، السد قطر تنها در 4 بازی نتوانسته پیش از یک گل بزند که از این 4 دیدار، 3 بار شکست خورده و یک بار هم مساوی کرده است که این نشان می‌دهد با مسدود کردن راه‌های نفوذ السد، می‌توان به این تیم فشار آورد و دروازه‌‎اش را تهدید کرد.

2097195

با این حال اصلی ترین مسئله فنی در تیم السد، انتخاب دروازه‌‎بان است. مشعل برشام که در تیم ملی قطر و السد جای سعد الشیب را پر کرده، از ابتدای این فصل بسیار ضعیف نشان داده و جدای از نمایش بدی که در بازی مقابل تیم ملی ایران داشت، در 11 بازی باشگاهی این فصل، 13 گل دریافت کرده و این آمار باعث شد تا فلیکس سانچز، سعد الشیب را دوباره به دروازه تیمش برگرداند اما این دروازه‌بان 34 ساله هم در دو بازی، 5 بار گل خورده و هرگز فرم خوبی ندارد.

2097196

اکنون باید دید انتخاب کادرفنی السد برای این دیدار چه کسی خواهد بود و میان سعد الشیب و مشعل برشام چه کسی را برای محافظت از چارچوب فلزی تیمشان انتخاب می‌کنند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.