بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری خیالی باطل است؟

گسترش نیوز یکشنبه 29 مهر 1403 - 13:32
بیت کوین که روزهای پرنوسانی را تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی می کنند؛ طبق پیش بینی ها در مسیر صعود قرار دارد و به زودی به رویای دیرینه خود می رسد.

گزارش اسپن دیجیتال نشان می‌دهد که مدیران ثروت خصوصی در آسیا به طور فزاینده‌ای به بازار ارزهای دیجیتال روی می‌آورند. طبق این گزارش، ۷۶ درصد از دفاتر خانوادگی و افراد با ثروت خالص بالا در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند که این رقم نسبت به ۵۸ درصد در سال ۲۰۲۲ افزایش قابل توجهی داشته است.

ارز-دیجیتال

همچنین، ۳۱ درصد از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت‌کوین (BTC) تا پایان سال به حداقل ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. دلایل اصلی این سرمایه‌گذاری‌ها شامل بازده بالاتر، تنوع‌بخشی و محافظت در برابر تورم است. با این حال، بیشتر مدیران همچنان کمتر از ۵ درصد از پورتفوی خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص داده‌اند.

کدخبر: 338516

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.