مدیرعامل خونه در کنار مدیران تراکتور و فولاد!(عکس)

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 13:39
مقایسه تصویر سه داور بازنشسته فوتبال ایران با شرایط حال حاضر آنها جالب توجه است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های فوتبال ایران در سالیان اخیر سراغ داوران بازنشسته رفته‌اند و آنها را در پست‌های مختلف به کار گرفته‌اند که حتی به مدیریت باشگاه‌ها نیز رسیده‌اند و تصویری از علی خسروی در کنار هوشنگ نصیرزاده و سعید مظفری‌زاده این موضوع را به بهترین شکل نشان می‌دهد.

علی خسروی، داور بازنشسته فوتبال ایران که اکنون در کمیته داوران فدراسیون عضویت دارد و به همین دلیل نمی‌تواند در برنامه‌های تلویزیونی کارشناسی داشته باشد یا عضو باشگاهی شود، تصویری از خود در کنار دو مدیرعامل حال حاضر لیگ برتری منتشر کرده است.

2097208

این پیشکسوت داوری تصویری از مراسم برترین‌های فوتبال ایران در سال 1381 منتشر کرده که در کنار هوشنگ نصیرزاده و سعید مظفری‌زاده، دو داور بازنشسته و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری منتشر شده است.

علی خسروی با انتشار این تصویر، زیر عکس خود نوشته «مدیرعامل خونش» و در کنار نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و مظفری‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور ایستاده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.