پخش مستند دو قسمتی هافبک جوان/ بارسا خبر داد: بازگشت گاوی با یک سورپرایز ویژه

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 14:04
باشگاه بارسلونا مستندی ویژه از دوران یازده ماهه ریکاوری گاوی بعد از مصدومیت رباط صلیبی را پخش خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا وان یک مستند دو قسمتی درباره یازده ماهی که روند بهبودی گاوی پس از آسیب شدید زانو به طول انجامید، تهیه کرده است. در این مستند مفصل از بارسا وان که از زمان مصدومیت گاوی در حال ساخت بوده، روز به روز زندگی این بازیکن جوان از زمانی که زانویش در بازی اسپانیا-گرجستان در والادولید در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۳ شکست، روایت می‌شود.

به طور خاص، این هافبک جوان در آن روز دچار پارگی رباط صلیبی قدامی زانوی راست و آسیب منیسک شد.

چند روز بعد، دکتر مونیلاو، متخصص معتبر در این زمینه، او را عمل کرد و پیش‌بینی شد که حدود یک سال غیبت داشته باشد، زیرا باشگاه می‌خواست در مورد گاوی حداکثر احتیاط را رعایت کند.

2097217

به گفته کسانی که این مستند را دیده‌اند، گاوی از احساسات و تجربیاتش را در طول روند بهبودی توضیح می‌دهد و تصاویری از جلسات فیزیوتراپی و بازتوانی او به نمایش گذتشه می شود. همچنین بازگشت تدریجی‌اش به میادین فوتبال را نشان می‌دهد.

علاوه بر این هافبک اندلسی، پزشکان، فیزیوتراپیست‌هایی که در طول یازده ماه گذشته او را درمان کرده‌اند نیز در این مستند صحبت می کنند و لحظات سخت گاوی از شروع مصدومیت تا ریکاوری کامل  را به اشتراک می‌گذارند. دکتر مونیلاو نیز در این مستند حضور دارد.

این مستند شامل دو قسمت حدوداً ۴۰ دقیقه‌ای است و هدف بارسا وان این است که آن را پس از قطعی شدن بازگشت گاوی به میادین پخش کند.

انتظار می‌رود این بازگشت امشب در مونتجویک مقابل سویا اتفاق بیفتد، یازده ماه و یک روز پس از مصدومیتش. بدون شک، این یکی از بهترین خبرهایی است که هواداران بارسلونا در این فصل می‌توانند دریافت کنند، زیرا گاوی می‌تواند به عنوان یک خرید لوکس برای باقی‌مانده فصل محسوب شود. به همین دلیل، مستند درباره هافبک اهل لوس پالاسیوس (سویل) قطعاً موفقیت چشمگیری در جذب بیننده خواهد داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.