غول‌های اروپا از جذب ستاره پرطرفدار ناپولی ناامید شدند

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 14:05
اورلیو دی لورنتیس اعلام کرد که ناپولی تصمیمی برای فروش خویچا کواراتسخلیا ندارد و او برای مدتی طولانی در این باشگاه خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، کواراتسخلیا در چند فصل اخیر یکی از ستاره‌های درخشان حاضر در ترکیب ناپولی بوده و عملکرد بسیار خوب او در قهرمانی این تیم در رقابت‌های سریا در دو فصل قبل نقش مهمی را ایفا کرد و همین باعث شد که توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این بازیکن جوان جلب شود.

نام باشگاه‌های بزرگی مانند پاری سن ژرمن و رئال مادرید و منچسترسیتی در کنار نام این بازیکن در چند ماه اخیر به گوش می‌رسید اما باشگاه ناپولی هیچ علاقه‌ای به فروش این بازیکن ندارد و پیش از این هم این موضوع را بارها اعلام کرده بود و دی لورنتیس بار دیگر تاکید کرد که او در این تیم ماندنی است.

2048414

رییس باشگاه ناپولی در گفتگو با کوریره دلو اسپورت در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« بازیکنانی که ما داریم تا طولانی‌ترین زمان ممکن در این تیم خواهند ماند. ما همیشه به علاقه آنها احترام می‌گذاریم اما آنها هم باید به سرمایه‌گذاری انجام شده توسط ما احترام بگذارند.»

او درباره شرایط خوب ناپولی در این فصل گفت:« ما قدرت شمال را به چالش خواهیم کشید. در حال حاضر در صدر جدول هستیم و می‌خواهیم تا پایان فصل به جنگیدن برای کسب عنوان قهرمانی ادامه دهیم تا بتوانیم هواداران را راضی کنیم. کنته یک رهبر فوتبالی فوق العاده است. من توانایی او در انتخاب سبک بازی با توجه به حریف و تامین نیازهای تیم در زمین را تحسین می‌کنم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.