کیلیان به فیفا دی نیاز داشت/ بهترین گل امباپه: حق با آنچلوتی بود!

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 14:27
ستاره فرانسوی در دقیقه 20 گل اول رئال به سلتا را با یک شوت محکم از بیرون محوطه جریمه به ثمر رساند. بدون شک بهترین گلش با پیراهن رئال.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت توسط دشان برای آخرین پنجره بازی‌های بین‌المللی دعوت نشد و این وقفه، همان‌طور که آنچلوتی توضیح داد، برای او فرصتی عالی بود تا با تمرینات سخت به بهترین نسخه خود برسد: «این 15 روز به او کمک زیادی کرده است زیرا او بازیکنی متفاوت از قبل از این فیفا دی است»، مربی ایتالیایی در کنفرانس خبری پیش از بازی این را گفته بود و واقعاً همین‌طور بود؛ ستاره فرانسوی تنها به 20 دقیقه در بالائیدوس نیاز داشت تا ادعای مربی‌اش را ثابت کند. در حالی که رئال در حال رنج کشیدن بود، با شوتی زیبا گل اول را به ثمر رساند.

چند دقیقه قبلتر، کورتوا که به ترکیب اصلی برگشته بود، با یک واکنش فوق‌العاده شوت سوئدبرگ را به کرنر فرستاد؛ او در موقعیتی تک به تک با بلژیکی قرار گرفته بود. دروازه‌بان رئال مادرید همیشه هم‌تیمی‌هایش را حمایت می‌کند و امباپه با یک گل فوق‌العاده این لطف را جبران کرد.

2097228

اشتباه فران بلتران در کار با توپ، به آنچلوتی و تیمش این فرصت را داد تا با داخالت کاماوینگا، که هرگز در قطع توپ تردید نمی‌کند، پیش بیفتند. توپ به امباپه در بیرون محوطه جریمه رسید و این فاصله‌ها تقریباً برای او مثل یک ضربه پنالتی است، چون اگر زمان کافی برای شوت زدن داشته باشد، رحم نمی کند. او توپ را کنترل کرد، سرش را بالا آورد و با پای راستش توپ را به کنج دروازه سلتا فرستاد.

این هشتمین گل او با پیراهن رئال مادرید در 12 بازی بود و نشان داد چرا می گویند، نمی‌توانید و نباید به کیلیان اینقدر زمان و فضا بدهید زیرا او تو را مجازات خواهد کرد.

2097229

ستاره فرانسوی با خشم این گل را جشن گرفت تا پاسخ شایعات هفته گذشته در مورد سفرش به سوئد را نیز بدهد. کیلیان وعده درخشش در این بازی را داده بود و کارلتو نیز همین ادعا را داشت. او مربی خودش را روسفید کرد.

2097230

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.