گواردیولا: فرگوسن بهترین سرمربی تاریخ است!

افکار نیوز یکشنبه 29 مهر 1403 - 14:29
از نگاه پپ گواردیولا، سر الکس فرگوسن بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است.

پپ گواردیولا ، سر الکس فرگوسن را به عنوان بهترین سرمربی تاریخ فوتبال ستایش کرد و تاکید کرد که قصد ندارد صرفا با انگیزه شکستن رکورد سرمربی سابق منچستریونایتد در منچسترسیتی بماند. پپ طی 8 فصل حضور روی نیمکت سیتیزن‌ها، 6 بار این تیم را قهرمان لیگ برتر انگلیس کرده و حالا باید در مورد تمدید کردن یا نکردن قرادادش با این تیم تصمیم بگیرد. به گزارش میرر، گواردیولا راجع به مسئله «بهترین سرمربی تاریخ» گفت:

    در این کشور و در سراسر جهان، سر الکس فرگوسن بهترین است. از هر جنبه که به قضیه نگاه کنید این جمله درست است، چه مدت‌زمان موفقیت را در نظر بگیرید، چه تغییر نسل و چه جام بردن. نزدیک بودن به یکی از برجسته‌ مربیان تاریخ برای من بیش از اندازه کافی است.

بهترین بودن برای گواردیولا مهم نیست

    این دستاوردها فقط برای من نیستند، بلکه به همه بازیکنان، کادر فنی و کسانی که در این باشگاه زحمت کشیدن هم تعلق دارد. برای هواداران یونایتد، او همیشه سر الکس است. من نمی‌گویم که سرمربی بدی هستم، اگر بد بودم نمی‌توانستم برای مدت طولانی در این تیم موفقیت کسب کنم. اما باور کنید بهترین بودن یا بهترین نبودن برای من مهم نیست.  

رقیبانی که به پیشرفت پپ کمک کردند

    رقیبان من به عنوان سرمربی؟ یورگن کلوپ من را به سرمربی بهتری تبدیل کرد، ژوزه مورینیو هم همین‌طور. میکل آرتتا هم در حال تبدیل کردن من به سرمربی بهتری است. ما به این رقابت نیاز داریم. اما صادقانه بگویم، «مسئله بهترین بودن» اصلا مهم نیست.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.