مظفری: در ساخت موقعیت ششم جدول هستیم/ مهاجمان گل‌گهر رسیدند، حالا گل می‌زنیم!

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 14:46
دستیار مهدی تارتار می‌گوید گل گهر از نظر ساختار دفاعی شرایط خوبی دارد و ضعف این تیم در خط حمله نیز به مصدومیت بازیکنان برمی‌گردد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در رتبه هشتم جدول قرار گرفته که تاکنون دو پیروزی، سه تساوی و دو شکست ثبت کرده است. نکته جالب اینکه شاگردان مهدی تارتار در مسابقات خود در این فصل تنها سه بار موفق به گلزنی شده و البته فقط یک گل دریافت کرده‌اند.

حمزه مظفری، مربی گل‌گهر در مورد وقفه پیش آمده در بازیهای گل‌گهر، گفت: تعطیلات برای گل‌گهر از جهاتی خوب بود و از جهاتی هم بد! خوبی اش این بود که مصدومان ما رسیده اند و به تیم اضافه شدند و توانستیم یک هفته با همه نفرات تمرین کنیم، بدی اش هم این بود که ما از همه تیم‌ها بازی کمتری کرده ایم و وقتی تیم در شرایط بازی رسمی نباشد ناخودآگاه در چنین شرایطی لطماتی به تیم وارد می‌شود.

وی افزود: البته تعطیلات فیفادی هم دست ما نبود و دست فدراسیون است. گل‌گهر همیشه با فدراسیون و سازمان لیگ همکاری کرده و بار نیز  همکاری کرد و ان شا الله که بتوانند با برنامه‌ریزی دقیق به گونه ای اقدام کنند که هیچ تیمی لطمه ای نخورد و مثلا طوری نشود که به یکباره بازی های گل‌گهر هر سه چهار روز یکبار برگزار شود که هم به لحاظ نتیجه و هم به لحاظ بدنی و مصدومیت ها تیم لطمه ببیند.

دستیار مهدی تارتار در مورد ساختار خوب دفاعی گل‌گهر گفت: تیم ما از لحاظ ساختار دفاعی به هماهنگی خوبی رسیده است. منظور از ساختار دفاعی، فقط مدافعان و دروازه بان نیست، بلکه کل تیم با تاکتیک های آقای تارتار به شرایط خوبی رسیده‌اند. ساختار هجومی هم بیشتر به مصدومیت مهاجمان بر میگردد. علی قربانی، بابایی، تیکدری و علیرضا کاظمی مهره های هجومی ما بودند که مصدوم شدند. آمار نشان می‌دهد در ساخت موقعیت تیم ششم جدول هستیم. موقعیت ایجاد میکنیم اما در نهایت توپها را به گل تبدیل نمی‌کنیم و امیدواریم با رفع مصدومیت مهاجمان توپ‌های ما هم وارد دروازه شوند. البته باید در دو فاز دفاعی و هجومی موفق عمل کنیم تا به نتایج دلخواه برسیم.

2097236

بازیکن سابق گل‌گهر که سابقه کار با قلعه‌نویی را در کسوت مربی داشته در مورد تیم ملی گفت: تیم ملی جایگاه صدر جدول را در اختیار دارد. ازبکستان تیم قدرتمندی شده و یکی از قدرتهای آسیا است. در بازی با قطر هم یک نیمه کاملا سوار بازی بودیم و مالکیت ۷۰ به ۳۰ داشتیم و اگر تمام توپهای ما تبدیل به گل شده بود بالای ۷ گل به قطر می‌زدیم. هجمه به تیم ملی منصفانه نیست و نمی‌دانیم کسانیکه اینگونه راجع به تیم ملی صحبت میکنند کارشناس هستند یا از روی خصومت شخصی اظهار نظر می‌کنند. بعضی ها عادت کرده اند بی دلیل به تیم ملی انتقاد کنند وقتی ما چهار گل به قطر زده ایم حتما خوب بوده ایم. قطری که قهرمان آسیا شد. باید به آقای قلعه‌نویی و کادرش احترام بگذاریم. تیمی که صدرنشین گروه خودش است قابل احترام است.

مربی گل‌گهر در پاسخ به سوالی درباره بازی این هفته این تیم برابر ذوب آهن به پیروزی تیم اصفهانی برابر استقلال اشاره کرد و گفت: بازی استقلال و ذوب آهن را دیدم که نیمه اول با برتری مطلق استقلال همراه بود و هافبک های ذوب آهن را تحت فشار زیادی گذاشته بودند و چندین موقعیت هم ایجاد کردند که تبدیل به گل نشد و در یک اشتباه فردی و روی ضد حمله ذوب آهن به گل رسید. نیمه دوم هافبک های ذوب آهن با فشار روی استقلال و بازپس گیری کاملا نیمه دوم را در دست گرفت و با برتری خط هافبک توانست دو گل دیگه به ثمر برساند. در مجموع ذوب آهن تیم خوبی است و مربی خوبی دارد اما ما هم با آنالیز کامل برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم خواهیم رفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.