کوئندا با 17 سال سن/ لامین یامال پرتغال: او 100 میلیون یورو می‌ارزد!

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 15:02
ژوآنی کوئندا 17 ساله، جدیدترین استعداد بزرگ ظهور کرده از آکادمی فوتبال اسپورتینگ لیسبون است.

به گزارش "ورزش سه"، این پدیده پرتغالی که تنها 17 سال دارد، در همان آکادمی ای رشد کرده که زمانی کریستیانو رونالدو را به دنیای فوتبال معرفی کرد، اگرچه او قبلاً در آکادمی بنفیکا نیز حضور داشت.

کوئندا یک وینگر راست است و همین حالا 12 بازی در سطح اول فوتبال اروپا انجام داده است. او با گلزنی در سوپرجام پرتغال مقابل پورتو خودش را مطرح کرد و سپس اولین بازی خود را در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان اروپا انجام داد. 

2097243

کوئندا حالا به یک بازیکن ثابتد در اسپورتینگ تبدیل شده شد. بازی های او البته که مورد توجه روبرتو مارتینز قرار گرفت. سرمربی پرتغال او را به اردوی تیم ملی فراخواند اما به او فرصت بازی نداد. کوئندا را لامین یامال پرتغال لقب داده اند.

به گزارش آبولا، منچستر یونایتد به جذب او چشم دوخته است. کوئندا در سپتامبر گذشته قرارداد خود را با اسپورتینگ تا سال 2027 تمدید کرد و بند فسخ او 100 میلیون یورو تعیین شد. این جواهر اصالتا گینه ای، در حال حاضر به اندازه گلزن برتر تیمش یعنی گیوکرس ارزش دارد!

2097241

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.