استعفای یک شهردار

خبرآنلاین یکشنبه 29 مهر 1403 - 15:17
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: شهردار کاشان در جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه) استعفای خود را به صورت کتبی تقدیم شورا کرد.

به گزارش خبرآنلاین،علیرضا مفرح با تأیید خبر استعفای شهردار کاشان، اظهار کرد: جلسه امروز شورای اسلامی شهر کاشان غیرعلنی برگزار شد و در این جلسه در ارتباط با پاسخ شهردار به سوالات چهار نفر از اعضا شورا شهر بود که طبق وظایف قانونی شورای شهر، شهردار باید به سوالات هریک از نمایندگان مردم در شورای شهر پاسخگو باشد.

ایمنا در خبری نوشت:وی افزود: این سوالات از قبل به شهردار منعکس شده بود که پاسخ‌های وی به صورت کتبی به شورا ارسال شد و امروز نیز شهردار با حضور در صحن شورا گزارش عملکرد خیلی خوبی ارائه کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به پروژه‌های که شهردار در دست اقدام دارد و افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: شهردار طی هفته گذشته که به تهران رفت با تماس تلفنی با رئیس و اعضای شورا به مشکلات خانوادگی خود از جمله کسالت عضوی از خانواده اشاره کرده و پیشنهاد استعفای خود را اعلام کرده بود.

مفرح تصریح کرد: پیرو صحبت‌های تلفنی شهردار، دیروز _شنبه بیست و هشتم مهر_ باید استعفای کتبی خود را به شورا ارسال می‌کرد که به علت شرکت در معارفه استاندار اصفهان امروز صبح استعفا کتبی خود را به شورا تقدیم کرد.

وی گفت: با توجه به استعفا شهردار، سه‌شنبه شب یکم آبان با قید فوریت و به صورت فوق‌العاده جلسه‌ای به صورت غیرعلنی برگزار و استعفای شهردار بررسی می‌شود که امید است به خیر و خوشی بگذرد و به نفع مردم کاشان تمام شود.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.