چهار بازیکن النصر در کلینیک پزشکی/ پیولی قبل از استقلال به بازیکنانش استراحت داد

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 15:21
استفانو پیولی تصمیم گرفت تا تمرین امروز النصر را تعطیل کند تا بازیکنان برای بازی با استقلال استراحت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران در یکی از بحرانی‌ترین دوران‌های تاریخ خود قرار دارد. پس از استعفای جواد نکونام، باشگاه بالاخره با پیتسو موسیمانه، مربی پرافتخار آفریقایی، به توافق رسید. اما موسیمانه هنوز به طور رسمی کار خود را شروع نکرده و در دیدار حساس استقلال مقابل النصر عربستان، سهراب بختیاری‌زاده به عنوان مربی موقت روی نیمکت می‌نشیند.

این بازی یکی از دشوارترین آزمون‌های استقلال است، چرا که النصر با ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو و سادیو مانه به دنبال هفتمین پیروزی متوالی خود است. استقلال، که در شرایط نامناسبی به سر می‌برد، با امید به گرفتن نتیجه در این دیدار حساس در لیگ قهرمانان آسیا وارد میدان خواهد شد.

در سمت مقابل، تیم پرمهره النصر با پیروزی‌های پی‌درپی در لیگ عربستان و مسابقات آسیایی، به دنبال تثبیت جایگاه خود به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی است. النصر تاکنون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با ۴ امتیاز از یک پیروزی و یک تساوی در رده چهارم قرار دارد، در حالی که استقلال با ۳ امتیاز از یک پیروزی و یک شکست در رده پایین‌تری قرار گرفته است. این دیدار در زمین بی‌طرف در دبی برگزار می‌شود و هر دو تیم برای صعود به مرحله بعد به شدت نیازمند کسب امتیازات این مسابقه هستند.

2097251

در همین خصوص، روزنامه الریاضیة در گزارشی نوشته است: استفانو پیولی، سرمربی تیم النصر، تصمیم گرفت تا پس از پیروزی مقابل الشباب در روز جمعه و در هفته هفتم لیگ روشن عربستان، امروز را به بازیکنانش استراحت بدهد.

بنا بر اطلاعاتی که روزنامه «الریاضیة» از منابع ویژه خود کسب کرده، سالم النجدی و نواف بوشل پس از بازی مقابل الشباب برای انجام برخی معاینات به کلینیک باشگاه رفتند. همچنین نواف العقیـدی و سلطان الغنام، که از قبل دچار مصدومیت بودند، نیز به این کلینیک مراجعه کردند.

از نظر تمرینی، بازیکنان تیم النصر روز یکشنبه تمرینی خواهند داشت و سپس برای آماده‌سازی دیدار مقابل استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به امارات خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه راشد، متعلق به باشگاه شباب الاهلی دبی، به عنوان زمین بی‌طرف برگزار می‌شود، زیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه ایرانی اجازه انتخاب زمین بی‌طرف را داده است. بر اساس قرعه‌کشی، این بازی قرار بود در تهران برگزار شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.