اطمینان رئال از توپ طلای وینیسیوس

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 29 مهر 1403 - 15:47
رئال مادرید مطمئن است توپ طلای ۲۰۲۴ به وینیسیوس جونیور خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، دوشنبه آینده مراسم توپ طلا در پاریس برگزار می‌شود تا برنده مهم‌ترین عنوان فردی فوتبال جهان مشخص شود. برای اولین بار در دو دهه اخیر نه کریستیانو رونالدو و نه لیونل مسی در فهرست رقابت برای توپ طلا قرار ندارند. اگر چه هنوز به طور رسمی خبری منتشر نشده با این حال رئال مادرید مطمئن است وینیسیوس برنده توپ طلا می‌شود.

سال گذشته در مراسم توپ طلا جایزه سوکراتس که درباره تاثیرات اجتماعی است به وینیسیوس رسید که تلاش زیادی برای مبارزه با نژادپرستی داشت. بازیکن رئال مادرید این جایزه را به خاطر کاری که برای کمک به کودکان در برزیل انجام داده بود، دریافت کرد و حالا مدعی جدی دریافت توپ طلاست.

جود بلینگام و وینیسیوس جونیور دو بازیکن رئال مادرید از مدت‌ها پیش برای بردن توپ طلای امسال در صدر گمانه‌زنی‌ها قرار داشتند و رودری از منچسترسیتی نیز به عنوان یکی از مدعیان اصلی شناخته می‌شود، چون به تیمش کمک کرد تا چهارمین عنوان قهرمانی پیاپی لیگ برتر را به دست آورد و چهارمین عنوان قهرمانی اروپا را نیز برای اسپانیا به دست آورد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.