خاص‌ترین و دیدنی‌ترین جام عمر نادال: راکت طلایی!

نامه نیوز یکشنبه 29 مهر 1403 - 15:52
به نظر می‌رسد که لوکس بودن و هزینه‌های هنگفت در عربستان سعودی پایانی ندارد و این موضوع این بار با هدیه ای که رافائل نادال دریافت کرد، نشان داده شد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر ۱.۵ میلیون دلاری که برای شرکت به همه بازیکنان جام شش پادشاه پرداخت می‌شود، رافائل نادال یک هدیه بسیار ویژه و تقریباً بی‌سابقه در دنیای تنیس دریافت کرد، آن هم پس از اتمام بازی‌اش با نواک جوکوویچ که ممکن است آخرین بازی دوران حرفه‌ای او باشد، چه رسمی باشد چه نه.

پس از پایان بازی، پس از مراسمات پروتکلی و صحبت‌ها، ترکی آل شیخ، مشاور دربار سلطنتی عربستان سعودی و رئیس این مسابقات، در زمین حاضر شد. او یک کیف به تنیسور اسپانیایی اهدا کرد که وقتی آن را باز کرد، با یک راکت طلا با اندازه واقعی مواجه شد.

پیش از این، سازماندهی مسابقات از مسیر و کارنامه این تنیسور افسانه‌ای اسپانیایی، برنده بیست و دو عنوان گرند اسلم، تقدیر و نادال از «خلق این روزهای شگفت‌انگیز» و «هواداران پرشور عربستانی» تشکر کرده بود.

رافائل نادال همچنین سفیر غیررسمی عربستان سعودی است که می‌خواهد نماد تغییرات اجتماعی باشد که ادعا می‌شود در این کشور در حال رخ دادن است.

اولین باری نیست که راکت طلا به این شکل در دنیای تنیس دیده می‌شود. در دهه ۸۰ به برنده تورنمنت آنتورپ یک راکت طلا و الماس اهدا می‌شد که اشاره‌ای به این داشت که این شهر بلژیکی پایتخت تجارت این سنگ‌های قیمتی است.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.