پرسپولیس - الغرافه: بیخ گوش ستاره‌های بارسا - رئال

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 15:59
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار پرسپولیس مقابل نماینده قطر در کشور ثالث برگزار خواهد شد و البته یک اتفاق خاص هم قابل پیش بینی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور استقلال در کشور ثالث برای میزبانی از النصر عربستان، اکنون پرسپولیس نیز با سرنوشت مشابهی مواجه شده و طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا باید از الغرافه در کشور ثالث میزبانی کند.

استقلال برای میزبانی از النصر عربستان امارات را پیشنهاد داده و این بازی قرار است چند روز دیگر به میزبانی آبی‌ها در دبی برگزار شود. با این حال احتمال اینکه پرسپولیس در قطر میزبانی الغرافه را عهده‌دار باشد دور از ذهن نخواهد بود. اتفاقی که در صورت رقم خوردن می‌تواند همزمان با دو اتفاق بزرگ در قطر باشد و این کشور را به کانون توجهات تبدیل کند.

پرسپولیس طبق برنامه اعلامی در لیگ نخبگان باید روز چهاردهم آبان ماه از الغرافه قطر میزبانی کند و این در حالیست که این کشور روز هشتم آبان میزبان الکلاسیکو اسطوره‌های بارسلونا و رئال مادرید خواهد بود. در همین بازه هم قرار است مسابقات فرمول یک در کشور قطر برگزار شود.

باید دید گمانه‌زنی درباره میزبانی پرسپولیس در جدال با الغرافه در قطر درست پیش خواهد رفت و این باشگاه در دوحه از حریف خود میزبانی خواهد کرد تا اتفاق جالب توجهی دیگری را شاهد باشیم یا خیر.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.