همه انگیزه‌های شخصی ستاره‌ای که ایرانی‌ها دوستش ندارند!

خبرورزشی یکشنبه 29 مهر 1403 - 16:01
اکرم عفیف ستاره تیم السد، برای بازی پرسپولیس انگیزه‌های شخصی زیادی دارد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس درحالی فردا باید در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد برود که تیم گاریدو وضعیت خوبی در این رقابت‌ها ندارد و شاگردان مرد اسپانیایی به دنبال کسب اولین برد خود هستند. اکرم عفیف بدون شک ستاره السد محسوب می‌شود و در طی چند سال اخیر همیشه با باشگاه‌های ایرانی و البته تیم ملی فوتبال کشورمان کری‌خوانی داشته است. 

بدون شک ایرانی‌ها اصلا این بازیکن را دوست ندارند و بارها هواداران ایرانی با هجوم به صفحه شخصی اکرم عفیف از خجالتش درآمدند. عفیف که ستاره السد محسوب می‌شود، بارها برای ایرانی‌ها کری خوانده و البته در جام ملت‌های آسیا باعث حذف ایران شد. عفیف در سال ۲۰۲۴ میلادی از نظر فوتبالی بهترین سال را پشت سر گذاشته و فرمی بینظیر داشته است.

 عفیف که هیچوقت برابر پرسپولیس با لباس السد موفق به گلزنی نشده، انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در این دیدار دارد.عفیف که چند روز قبل در ترکیب تیم ملی قطر مقابل ایران شکست سنگینی خورد، هم قصد دارد آن شکست را جبران کند و هم طلسم گل نزدنش به پرسپولیس را بشکند. همچنین عفیف برای کسب جایزه مرد سال آسیا نیاز به درخشش در چنین بازی‌هایی دارد و همین موضوع انگیزه‌های او را چند برابر می‌کند. 

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.