سعید مهری در پی خلق یک اثر مهم بعد از دربی

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 16:16
سعید مهری در اولین بازی با پیراهن پرسپولیس به محبوبیت رسید و حالا در پی اثرگذاری برای تیمش در آسیاست‌.

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری به عنوان آخرین خرید تابستانی پرسپولیس به طور رسمی معرفی شد. در حالی که این بازیکن سالهای زیادی در استقلال بازی کرده بود، هواداران این تیم از انتقالش به پرسپولیس ناراحت نشدند و بیشتر واکنش‌های آنها در فضای مجازی طنز و کنایه آمیز بود‌.

با این حال سعید مهری به بازیکنی تبدیل شد که در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس در سرنوشت دربی پایتخت تاثیر مستقیم گذاشت و با گرفتن پنالتی از رامین رضاییان، بازیکن اسبق پرسپولیس تقابل یاغی‌ها را به سود خود کرد.

باشگاه پرسپولیس با دادن شماره ۲۷ به سعید مهری که زمانی بر تن رامین رضاییان بود از روز اول حضور این هافبک در باشگاه به نوعی به رامین کنایه زد و با اتفاقات دربی ۱۰۴، پوستر یاغی را برای سعید مهری طراحی و منتشر کرد.

با این حال سعید مهری که حالا از جو دربی چهارم مهرماه خارج شده در پی یک اثر مهم دیگر در بازی‌های پرسپولیس است. او که تا کنون فرصت فیکس بازی کردن پیدا نکرده و در سه بازی اخیر سرخ‌ها به عنوان یار تعویضی به زمین رفته در پی خلق یک اثر ماندگار دیگر با پیراهن پرسپولیس است.

مهری چهره سختکوشی در تمرینات پرسپولیس در دوحه نشان داده و باید دید چه عملکردی در صورت یافتن فرصت بازی، برابر السد قطر خواهد داشت‌.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.