استانداران جدید تهران و قم مشخص شدند

الف یکشنبه 29 مهر 1403 - 17:51
سخنگوی دولت از انتصاب استانداران قم و تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت اعلام کرد: آقایان اکبر بهنام جو به عنوان استاندار استان قم و محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار استان تهران از سوی هیات دولت منصوب شدند.

محمدصادق معتمدیان  متولد ۱۳۴۹ در کرمانشاه، دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است. وی در ۲۷ مهر ۱۳۹۹ به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب شد و  پیش از آن نیز به مدت ۲۲ ماه استاندار خراسان جنوبی بود .

او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و کارشناسی اقتصاد است و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به استاندار خراسان جنوبی (از آذرماه ۱۳۹۷ لغایت مهر ماه ۱۳۹۹) و استاندار خراسان رضوی (از مهرماه ۱۳۹۹ تاکنون) اشاره کرد.

استاندار جدید تهران که دانش‌آموخته کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مدیریت است، از ۲۰ سال قبل مسئولیت‌های متعددی در دستگاه‌های اجرایی کشور داشته است .

مسئولیت‌هایی همچون عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور ، خدمت در استان های آذربایجان‌غربی، کرمانشاه و ایلام در سطح مدیرکل و معاون دستگاههای اجرایی ، رئیس شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی ـ پژوهشی در شمالغرب کشور ، خدمت در ستاد دستگاههای اجرایی در تهران تا سطح مدیرکل ، کارشناس و پژوهشگر مسائل قومی ـ منطقه ای و توسعه ای و استانداری  استانهای خراسان جنوبی و خراسان رضوی از سوابق اجرایی محمدصادق معتمدیان است.

اکبر بهنام جو: عضویت در شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه گیلان، عضویت در جهاد دانشگاهی دانشگاه، شهردار انزلی در ١٣٧١، مدیرکل دفتر شهر و روستای استانداری گیلان، رئیس مسکن و شهرسازی استان گیلان و معاون امور عمرانی استانداری اردبیل از جمله سوابق مدیریتی وی است.

او از سال ۱۳۵۸ به مدت ۱۰ سال در شرکت‌های گردشگری عهده دار سمت‌های معاونت و مدیرعاملی بوده است.

مدیر پروژه صحن فاطمه زهرا (س) حرم حضرت علی(ع) در بخش طراحی و نظارت قرارگاه خاتم الانبیاء، عضویت در هیأت مدیره شرکت‌های گردشگری، اقتصادی و عمرانی دیگر سوابق مدیریتی وی است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.