واکنش فلسطینی ها به هتاکی شبکه سعودی

همشهری آنلاین یکشنبه 29 مهر 1403 - 18:01
🔹اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین امروز به گزارش هتاکانه شبکه ام بی سی عربستان سعودی واکنش نشان داد و تأکید کردند: ما مشارکت شبکه‌های ماهواره‌ای عربی را در نقل روایات مشکوک که در راستای سود طرح‌های دشمن صهیونیستی است و مقاومت و بستر مردمی آن را هدف قرار می‌دهد، محکوم می‌کنیم.

به گزارش همشهری آنلاین، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای به گزارش هتاکانه شبکه ام بی سی عربستان سعودی واکنش نشان داد و تأکید کردند: ما مشارکت شبکه‌های ماهواره‌ای عربی را در نقل روایات مشکوک که در راستای سود طرح‌های دشمن صهیونیستی است و مقاومت و بستر مردمی آن را هدف قرار می‌دهد، محکوم می‌کنیم.

مقاومت فلسطین تصریح کرد: اینکه به جنایتکاران جنگی صهیونیست و شخصیت‌های عربی مخالف مقاومت، میدان وسیعی داده شود تا اکاذیب خود را نشر دهند و در مقابل، صاحبان صداهایی را ممنوع کنند که بیانگر وجدان بیدار امت اسلامی است، خنجری در پهلوی ملت فلسطین و لبنان به شمار می‌رود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.