آزادی جوان ۲۳ ساله پس از ۱۰ روز از چنگال گروگان‌گیرها

فرارو یکشنبه 29 مهر 1403 - 19:12

جانشین انتظامی کهنوج کرمان از رهایی پسر ۲۳ ساله پس از گذشت ۱۰ روز از دست گروگان گیران در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلس کرمان، سرهنگ حسین سلیمانی روز یکشنبه گفت: در پی گزارش یک مورد آدم ربایی در نوزدهم مهرماه سال جاری در یکی از محله‌های شهر کهنوج، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت آدم ربایان را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی و همچنین با رایزنی با سران طوایف مرتبط با این مورد، زمینه بازگشت این جوان به آغوش خانواده‌اش را پس از ۱۰ روز از زمان گروگانگیری فراهم کردند.

جانشین انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه این جوان پس از رهایی تحویل خانواده اش شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تکمیلی برای دستگیری آن‌ها و مشخص شدن علت و انگیزه ارتکاب این عمل مجرمانه ادامه دارد.

کهنوج در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.