قیمت قطعی فروش ۱۱ خودرو وارداتی اعلام شد

مشرق نیوز یکشنبه 29 مهر 1403 - 20:17
متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از روز چهارشنبه هفته جاری می‌توانند در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودرو اقدام کنند.

به گزارش مشرق، متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳.۸.۰۲ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۸.۰۷ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی در سامانه را انتخاب کنند.

بر اساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی متقاضیان تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۳.۸.۰۵ مهلت دارند یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵ میلیارد ریال مسدود کنند.

خودروهای دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی:

قیمت قطعی فروش ۱۱ خودرو وارداتی اعلام شد

قیمت مندرج در جدول، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده وهزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات برارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت های فوق اضافه می شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.