عامل ایجاد ناامنی در جنوب سیستان و بلوچستان دستگیر شد

افکار نیوز یکشنبه 29 مهر 1403 - 21:26
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل ایجاد نا امنی و رعب و وحشت در بین شهروندان، توسط نیروی انتظامی در جنوب این استان خبر داد.

سرهنگ علیرضادلیری شامگاه یکشنبه اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودرو در یکی از شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان بلافاصله پلیس استان موضوع را به‌ طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: پس از انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی عامل این آتش سوزی شناسایی و در عملیات ضربتی پلیس سیستان و بلوچستان دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه جنگی و مهمات مربوطه کشف که در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی با هدف ایجاد ناامنی و تشویش اذهان عمومی در استان اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهم در راستای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس استان قرار داشته و با کسانی که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت برخورد خواهد کرد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.