دفاع تیمی ما مشکل داشت!/ گل محمدی: حرفی نمی‌زنم که به کمیته انضباطی دعوت شوم

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 21:53
سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره شرایط ضعیف خط دفاع تیمش صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، یحیی گل محمدی پس از شکست تیمش با نتیجه 4 بر دو مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی اظهار داشت: دیداری که شش گل داشته باشد، قطعا بازی جذاب و دیدنی بوده و دو تیم فکر می‌کنم به دنبال برد بودند که البته سهم ما از این تعداد گل، 2 گل بود. بازی را باختیم و به تیم شایسته آلومینیوم اراک تبریک می‌‎گویم؛ تیم آنها بازی خوبی قطعا انجام داد و خصوصا در نیمه دوم خوب بودند. تیم ما خیلی مچ بازی را شروع کرده بود ولی از توپ‎‌های بلندی که به محوطه ما می‌آمد، منجر به موقعیت می‌شد. 

او در اشاره به وضعیت خط دفاعی تیمش تاکید کرد: خط دفاعی ما در کل وضعیت خوبی نداشت که البته به دفاع تیمی ما هم برمی‌‎گردد و اشتباهات زیادی داشتیم. در هر صورت بازی سختی برای ما بود و انتظارات از تیم ما با توجه به نتایج اخیر، بالا رفته بود و بچه‌‎ها این فشار را احساس می‌‎کردند. بضاعت و شرایط ما به گونه‌ای نیست که این میزان فشار روی ما باشد و اگر چه با جان و دل برای هواداران بازی می‌کنیم اما بعضی چیزها، جایش اینجا نیست که درباره‌اش صحبت کنم اما ما نتوانستیم از ظرفیت 20 بازیکنمان استفاده کنیم و شاید بعدا درباره آن صحبت کنم. 

ویدئو: 356308

وی افزود: در مجموع هم بگویم که در پنالتی دوم جای بحث دارد و نمی‌خواهم اینجا درباره‌اش صحبت کنم، چون نمی‌‎خواهم دوباره به کمیته انضباطی دعوت شوم ولی از آقای مومنی می‌خواهم اگر کارشناسان تشخیص دادند پنالتی نبود، از تیم ما عذرخواهی داشته باشد. به داوران خسته نباشید می‌گویم و از هواداران تشکر دارم که با توجه به مسافت طولانی همراه ما بودند و گرما بخش استادیوم بودند و همیشه از آنها تشکر می‌کنیم که این همه از ما حمایت می‌کنند. از آنها ممنون هستیم و خودمان را باید ریکاوری کنیم برای بازی‌های آینده!

گل محمدی در آخر نیز درباره اشتباهات فردی بازیکنانش گفت: نمی‌دانم این بازی را بد شروع نکردیم اما روی توپ‌های بلند حریف اشتباه زیاد داشتیم و روی دفاع کردن، تمرکزی که باید داشته باشیم را نداشتیم و در بازی های خارج از خانه نیاز به تمرکز بیشتر و کاملی دارم. یک لحظه بی‌تمرکزی می‌تواند باعث شود جریمه شویم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.