عبور شاگرد از استاد؛ پیروزی تحسین‌برانگیز آلومینیوم مقابل فولاد

الف یکشنبه 29 مهر 1403 - 22:02
تیم فوتبال آلومینیوم در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک دست به کار بزرگی زد و فولاد خوزستان را با نتیجه پر گل چهار بر دو شکست داد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال آلومینویم اراک و فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند. قضاوت این مسابقه را «علی اصغر مؤمنی» با کمک‌های «امیرمحمد داوود زاده» و «یعقوب حجتی» بر عهده داشتند.

آلومینیوم اراک که هفته گذشته در اصفهان شگفتی بزرگی را رقم زده و چهار گل به ذوب آهن اصفهان زده بود امروز در خانه میزبان فولاد خوزستانی بود که در ورزشگاه یادگام (ره) تراکتور را برده بود.

مجبتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی که در سال‌های نه چندان دور سابقه همکاری با یکدیگر داشتند به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز کامل در این بازی بودند. حسینی به دنبال این بود تیمش چند پله در جدول رده‌بندی صعود کند و گل‌محمدی با پیروزی در این مصاف بیرون از خانه به صدر می‌رسید. در نهایت حسینی توانست استاد خود را شکست دهد!

گل‌ها:

دقیقه ۱۷: اشتباه فاحش علی نعمتی در پاس به عقب باعث شد تا توپ به مهاجم آلومینیوم رسیده و سلیمانی چاره‌ای جز خطای پنالتی نداشته باشد. محمدامین کاظمیان پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت حرکت یوسوپوف گلزنی کرد.

دقیقه ۴۲: احسان پهلوان پس از اینکه توپ را از پریرا گرفت وارد محوطه جریمه آلومینیوم شد و با یک شوت فنی و زیبا بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه ۴۴: سانتر مجتبی نجاریان از جناح راست به ساسان انصاری رسید که در بین مدافعان آلومینیوم به خوبی یارگیری کرده بود و با ضربه‌ای بی‌نقص توپ را به تور چسباند.

دقیقه ۵۳: ارسال قهاری بر روی دروازه فولاد به لطفی رسید که او با سر توپ را به کاظمیان پاس داد و این بازیکن اقدام به شوتزنی کرد اما توپ روی پای او جفت و جور نشد و در میانه راه عارف حاجی‌عیدی با ضربه سر، توپ را تغییر مسیر داد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۶۷: خطای کولیبالی روی رحمان جعفری باعث شد تا داور برای بار دوم برای میزبان پنالتی بگیرد. کاظمیان باز هم مامور زدن این ضربه شد و گلزنی کرد.

دقیقه ۷۴: ارسال امین جهان‌کهن روی دروازه فولاد خوزستان با پرواز بلند رحمان جعفری همراه شد تا این بازیکن به زیبایی هر چه تمام‌تر تیر خلاص را شلیک کند و گل چهارم آلومینیوم را بزند.

ترکیب آلومینیوم:

محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی.

ترکیب فولاد:

یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی اصل، امیرمسعود سرآبادانی، لوسیانو پریرا، امیرحسین نشاط جو و سینا اسدبیگی.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.