اوج بحران مدیریتی در استقلال | حسینی از تمرین منع شد؛ پالس منفی از مذاکرات با موسیمانه!

بیتوته یکشنبه 29 مهر 1403 - 22:11

اوج بحران مدیریتی در استقلال | حسینی از تمرین منع شد؛ پالس منفی از مذاکرات با موسیمانه!



حسین حسینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه، سیدحسین حسینی که قبل از اردوی تیم ملی مصاحبه‌ای طوفانی را انجام داد و مطالبی را درباره قرارداد خود و البته گلر بوسنیایی مدنظر مدیران باشگاه انجام داده بود، درست در اولین شب اردوی تیم ملی مورد غضب مسئولان استقلال قرار گرفت.

 

باشگاه استقلال چند روز پیش با انتشار اطلاعیه ضمن تکذیب پرداخت غرامت به ودران کیوسفسکی دروازه‌بان بوسنیایی برای فسخ قرارداد از احضار سیدحسین حسینی کاپیتان خود به کمیته انضباطی باشگاه خبر داد.

 

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال در روزهای گذشته در اردوی تیم ملی برای دو بازی با ازبکستان و قطر بود و در بازگشت به ایران با چالش عجیبی روبه‌رو شد.

 

حسینی در بازگشت به ایران قصد داشت به تمرین استقلال برود و کارش را برای دیدار با ذوب‌آهن از سر بگیرد، اما با ممانعت مدیران باشگاه روبه‌رو شد. سیدحسین از شب گذشته از سوی مدیریت باشگاه و شخص احمد شهریاری رییس هیئت مدیره استقلال پیغام‌هایی را دریافت کرد که با توجه به مسائل رخ داده حق حضور در تمرینات استقلال را ندارد.

 

ظاهرا شهریاری از اعلام این مسئله توسط سیدحسین که گلر بوسنیایی اول فصل 10 میلیارد تومان از باشگاه غرامت گرفته و حاضر به فسخ قرارداد شده به شدت شاکی است و در اطلاعیه قبلی هم اعلام شده بود که از منتشرکننده این موضوع شکایت قانونی خواهد کرد.

 

در حالی که استقلال فردا بازی حساسی با ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر دارد، حالا کاپیتان آبی‌ها در تصمیمی عجیب از حضور در تمرین تیم منع شده است. سیدحسین امروز به محل تمرین نرفت و با این وضعیت در بازی فردا با ذوب‌آهن هم غایب خواهد بود.

 

در شرایطی که مدیران استقلال همچنان در گیر و دار آوردن سرمربی خارجی بزرگ طبق وعده خود هستند، حالا مسئله‌ای که درباره حسینی پیش آورده‌اند هم عجیب است و قطعا بر حواشی موجود خواهد افزود.

 

باید منتظر ماند و دید اختلاف پیش‌آمده میان سیدحسین حسینی کاپیتان و احمد شهریاری رییس هیئت مدیره استقلال چه زمانی و چگونه برطرف خواهد شد. موضوعی که حالا بیخ پیدا کرده و باعث دور ماندن سیدحسین از تیمش شده است!

 

آخرین وضعیت سیدحسین و استقلال مشخص شد

مدیر تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت دروازه‌بان این تیم توضیحاتی ارائه داد.

 

 ایمان عالمی در خصوص وضعیت سید حسین حسینی با استقلال گفت: پس از دیدار استقلال- هوادار ، آقای سید حسین حسینی در مصاحبه‌ مطالب خلاف واقع را عنوان کرد که این مسئله با واکنش باشگاه و کمیته انضباطی همراه شد و در اطلاعیه‌ای رسمی این موضوع به هواداران اطلاع رسانی شد.

 

او در خصوص عدم حضور سیدحسین حسینی در تمرین امروز استقلال ابراز کرد: از آنجا که ایشان از سوی کادر فنی تیم ملی به اردو فراخوانده شد، با توجه به همراهی این بازیکن با تیم ملی فوتبال ایران و حضور وی در ازبکستان و امارات فرصت برگزاری جلسه کمیته انضباطی میسر نگردید.

 

مدیر تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تصمیم عدم حضور ایشان در تمرین تیم فوتبال استقلال نظر فردی نبوده و اعضای کمیته انضباطی این تصمیم را اخذ کردند. ان‌شاالله به زودی جلسه کمیته انضباطی زمان تشکیل جلسه را اعلام خواهند کرد و زمینه بازگشت ایشان به تمرینات تیم مهیا خواهد شد.

 

عالمی یادآور شد: سیدحسین حسینی قطعا همراه استقلال خواهد بود و بلافاصله پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی او در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.

 

استوری حسین حسینی بعد از کنار گذاشته شدن از استقلال

کاپیتان استقلال پس از غیبت در تمرین امروز تیمش و از دست دادن بازی فردا، با انتشار یک استوری نوشت: «موفق باشید بچه‌ها. بجنگید برای خوشحالی هوادارامون.»

 

حسین حسینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

پالس منفی از مذاکرات استقلال با موسیمانه!

اخباری که درخصوص روند مذاکرات استقلال با پیتسو موسیمانه به دست رسیده، حاکی از احتمال رخ دادن نتیجه‌ای نامطلوب برای آبی‌هاست.

 

موسیمانه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

احتمال منتفی شدن حضور پیتسو موسیمانه در استقلال وجود دارد. این خبری است که از مدیران باشگاه در اختیار ورزش سه قرار داده شده و علی‌رغم برخی توافقات مثبت اولیه، اما اکنون وضعیت به طور کامل تغییر کرده است.

 

پس از اینکه حضور گزینه‌های مدنظر باشگاه استقلال در این تیم یکی پس از دیگری منتفی می‌شد، آبی پوشان با پل لوگوئن به توافقات خوبی دست پیدا کردند ولی به دلیل اتفاقات رخ داده در منطقه و سلب میزبانی استقلال مقابل النصر، این سرمربی فرانسوی از حضور در این تیم انصراف داد.

 

استقلالی‌ها سپس به سراغ گزینه‌های دیگر مانند والتر ماتزاری و پابلو ماچین رفتند که آنها نیز از حضور در این تیم خودداری کردند و در نهایت این پیتسو موسیمانه بود که علی‌رغم رد پیشنهاد اولیه، برای حضور در این تیم پالس‌های مثبتی ارسال کرد.

 

حتی امروز ویدیویی از فرشید سمیعی در فرودگاه منتشر و اعلام شد که او برای عقد قرارداد با موسیمانه راهی دبی شده است، اما برخی مشکلات و مسائل اخیر، باعث شده تا موسیمانه در آخرین لحظات از پذیرش پیشنهاد استقلال خودداری کند.

 

مدیران استقلال آخرین تلاش‌های خود را برای جلب رضایت مثبت این سرمربی انجام می‌دهند، ولی طبق خبری که یکی از مدیران ارشد استقلال در اختیار ورزش سه قرار داده، در مقطع فعلی، احتمال منتفی شدن حضور موسیمانه در این تیم بسیار بیشتر از احتمال پذیرش هدایت آبی‌های پایتخت است.

 

طبق اطلاعات دریافتی، دو سرمربی ترک تبار، آخرین گزینه‌های مدیران استقلال هستند و در صورتی که حضور موسیمانه در این تیم به صورت قطعی منتفی شود، آنها به سراغ این دو سرمربی اهل ترکیه می‌روند.

 

طبق خبری که یک هفته پیش لونت اومیت اورول، خبرنگار ترکیه‌ای در یک برنامه زنده یوتیوبی منتشر کرده بود، او مدعی شد که آیکوت کوجامان و بولنت اویگون دو سرمربی هستند که استقلال با آنها وارد مذاکره شده است. البته مشخص نیست که دو گزینه ترک مدنظر مدیران باشگاه همین دو نفر هستند یا خیر.

 

آیکوت کوجامان که از سال ۲۰۲۱ تا کنون هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته، تمام شهرت خود را بابت حضور در فنرباغچه به دست آورده که موفق شد با این تیم به یک قهرمانی سوپرلیگ، دو قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام ترکیه برسد.

 

بولنت اویگون هم اکنون سرمربی تیم فوتبال سیواس‌اسپور است. تنها دستاورد او نائب قهرمانی سوپرلیگ در سال ۲۰۰۹ است. او نتوانست در تیم‌هایش موفقیت چندانی کسب کند و در چندین مورد از تیم‌هایش اخراج شد. او در حال حاضر سرمربی سیواس اسپور است و مشخص نیست شرایط پیوستن به استقلال را دارد یا خیر.

 

به هر شکل این آخرین آپدیت خبری از وضعیت انتخاب سرمربی جدید استقلال است. طبق اطلاعات دریافتی، در صورتی که موسیمانه بر مواضع خود مبنی بر رد پیشنهاد آبی‌ها بماند، مدیران باشگاه به سراغ سرمربیان اهل ترکیه می‌روند.

 


منبع خبر "بیتوته" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.