حسینی وارد قلب‌ها شد: BOOS (عکس)

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 23:10
مجتبی حسینی برای هواداران آلومینیوم اراک جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای دارد.

به گزارش ورزش سه، زمانی که به جدول لیگ برتر با بازی‌های معوقش نگاه می‌کنیم، پس از نام مدعیان پر سر و صدا، به تیمی می‌رسیم که در بازار نقل و انتقالات تابستان بازیکنان مهمی را از دست داده و با تیمی جوان و همیشه سرحال، اکنون به رتبه ششم جدول رسیده و با تیم‌های بالا نشین اختلاف زیادی ندارد. 

تیمی که درباره‌اش صحبت می‌شود، آلومینیوم اراک است. تیمی تحت هدایت مجتبی حسینی که این سرمربی جوان حالا در دو دیدار متوالی مقابل ذوب آهن و فولاد که از تیم‌های یقه‌گیر فصل محسوب می‌شود، دو برد مقتدرانه و با زدن ۴ گل را جشن گرفته است.

حسینی که در طی این دو سال موفق شده بود اعتماد هواداران آلومینیوم را به خود جلب کند، روز به روز در این شهر محبوب‌تر می‌شود و حتی در جریان دیدار مقابل فولاد، در یکی از سکوها هواداران خود ذوق اراکی بنری درست کرده بودند که عکس حسینی روی آن چاپ شده بود و سرمربی تیمشان را «BOSS: رئیس» عنوان کرده بود.

2097472

حسینی حالا تیمش که تغییرات زیادی را تجربه کرده، از تیم‌های حاضر در نیم تای نخست جدول است و همچنین عملکرد خوب آلومینیوم در این مدت باعث شده تا خط تهاجم این تیم مشترکا با تراکتور به عنوان بهترین خط حمله لیگ بیست و چهارم شناخته شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.