حسینی وارد قلب‌ها شد: BOSS (عکس)

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 23:17
مجتبی حسینی برای هواداران آلومینیوم اراک جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای دارد.

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که به جدول لیگ برتر با بازی‌های معوقه‌اش نگاه می‌کنیم، پس از نام مدعیان پر سروصدا، به تیمی می‌رسیم که در بازار نقل و انتقالات تابستان بازیکنان مهمی را از دست داده و با تیمی جوان و همیشه سرحال، اکنون به رتبه ششم جدول رسیده و با تیم‌های بالانشین اختلاف زیادی ندارد. 

تیمی که درباره‌اش صحبت می‌شود، آلومینیوم اراک است. تیمی تحت هدایت مجتبی حسینی که این سرمربی جوان حالا در دو دیدار متوالی مقابل ذوب آهن و فولاد که از تیم‌های یقه‌گیر فصل محسوب می‌شوند، دو برد مقتدرانه و با زدن ۴ گل را جشن گرفته است.

حسینی که در طی این دو سال موفق شده بود اعتماد هواداران آلومینیوم را به خود جلب کند، روز به روز در این شهر محبوب‌تر می‌شود و حتی در جریان دیدار مقابل فولاد، در یکی از سکوها هواداران خوش‌ذوق اراکی بنری درست کرده بودند که عکس حسینی روی آن چاپ شده بود و سرمربی تیمشان را «BOSS: رئیس» عنوان کرده بود.

2097472

حسینی حالا تیمش که تغییرات زیادی را تجربه کرده، از تیم‌های حاضر در تیم‌های نخست جدول است و همچنین عملکرد خوب آلومینیوم در این مدت باعث شده تا خط تهاجم این تیم مشترکا با تراکتور به عنوان بهترین خط حمله لیگ بیست و چهارم شناخته شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.