طوفان یک نیمه‌ای بارسا: لوا به نسخه 2020 برگشته!

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 23:44
بارسلونا نیمه اول بازی مقابل سویا را با برتری پرگل 3-0 پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته دهم رقابت‌های لالیگا به مصاف سویا رفت و با گل‌های روبرت لواندوفسکی و پدری با نتیجه 3-0 برنده شد.

پس از جریان بازی متعادل از سوی دو تیم که پایاپای کار را دنبال می‌کردند، بارسا روی حرکت انفرادی رافینیا به یک ضربه پنالتی رسید. رافینیا در محوطه جریمه سویا پاس لامینه یامال را کنترل کرد و قبل از اینکه تصمیم دیگری بگیرد بازیکن حریف از پشت رسید و روی او خطا کرد.

این صحنه با تصمیم داور خطای پنالتی اعلام شد و فرصت خوبی برای گلزنی مهاجم لهستانی را فراهم کرد که به راحتی این کار را انجام داد. لواندوفسکی با خونسردی خاصی پشت این ضربه ایستاد و پس از دویدن به سمت نقطه پنالتی با مکث کوتاهی دروازه‌بان حریف را گمراه کرد و توپ را به سمت چپ دروازه و برخلاف جهت شیرجه او به تور دروازه چسباند تا بارسا در دقیقه 24 به گل اول برسد.

2097479

بازی پس از این گل با حملات بارسا دنبال شد و آن ها خیلی زود به دومین گل رسیدند. در دقیقه 28 پدری با یک ضربه استثنایی دومین گلزن آبی اناری‌ها در این بازی شد. پس از ضدحمله سریع به سمت دروازه سویت، لامینه یامال در محوطه جریمه به توپ رسید و آن را به بیرون پاس داد که ژول کنده روی آن اثری نگذاشت و پدری با ضربه قوس‌دار پای راست به شکلی دیدنی آن را به گل تبدیل کرد.

2097480

بارسا برای گلزنی میل زیادی نشان داد که موجب شد در نیمه نخست به یک گل دیگر هم برسد. پس از دفع ناقص مدافعان روی ارسال ضربه کرنر، رافینیا خارج از محوطه جریمه با شوت زمینی شانس گلزنی خود را امتحان کرد که ضربه او در مسیر دروازه با اثرگذاری کوچک لواندوفسکی همراه شد تا او سومین گل را در دقیقه 39 به ثمر برساند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.