یحیی هرگز 4 گل نخورده بود!/ زنده باد اراک، زنده باد آلومینیوم

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 00:41
مردم اراک امشب هم از شوق یک برد باشکوه دیگر تا صبح نمی‌خوابند؛ دومین برد متوالی بازهم با چهار گل زده!

به گزارش "ورزش سه"، در تمام روزهای سخت آلومینیوم اراک در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر که این تیم از پس حریفان برنمی‌آمد و امتیازات را یکی پس از دیگری از دست می‌داد، سیدمجتبی حسینی از آینده روشن تیمش صحبت می‌کرد و بذر امید و تلاش را در دل شاگردانش می‌کاشت.

تلاش بی‌وقفه و تمرینات پرتکرار در کنار اعتماد و حمایت مدیریت باشگاه در ایام پرفشار اما آلومینیوم اراک را به تیمی تبدیل کرد که برای هر حریفی ترسناک است و قدرت غلبه بر هر تیمی رادر خود می‌بیند. تیمی که با عبور از روزهای تلخ، حالا سه پیروزی متوالی به دست آورده که در جریان دو برد آخر 4 بار دروازه حریف را باز کرده است.

پیروزی یک گله بر خیبر خرم آباد در هفته ششم شروع دوران سرخوشی برای مجتبی حسینی و شاگردانش بود؛ جایی که آنها اولین پیروزی فصل را کسب کردند و از آن پس هرروز موفقیت‌های بیشتر و تبدیل شدن به تیمی قدرتمندتر در ذهن خود ترسیم کردند. برد 4 بر صفر در اصفهان مقابل ذوب‌آهنی که یکی از سرسخت‌ترین و نبازترین تیم‌های لیگ برتر است ادامه روزهای طلایی سبزپوشان اراکی بود و در ادامه این موفقیت‌های شیرین امروز سومین برد متوالی در اراک بازهم با 4 گل زده برای آلومینیوم حاصل شد.

2097519

آلومینیوم اگرچه گل اول را در بازی با فولاد به ثمر رساند، اما در اواخر نیمه اول دو گل پشت سر هم را دریافت کرد و بازنده به رختکن رفت. اینکه مجتبی حسینی در بین دو نیمه چگونه با شاگردانش صحبت کرد و چه نکاتی را به آنها گفت بر ما پوشیده است اما هرچه بود تیم او دگرگون شد و با بازگشتی تماشایی سه گل دیگر به ثمر رساند تا برد شیرین 4 بر 2 را به دست بیاورد.

آلومینیوم امروز از پس تیمی برآمد که در صورت برد در اراک به صدرجدول می‌رسید و نکته قابل توجه آن حضور یحیی گل‌محمدی که ارتباطی نزدیک با حسینی دارد روی نیمکت آن بود.

2097520

کسب 9 امتیاز از 3 بازی گذشته، به ثمر رساندن 8 گل در دو بازی اخیر و رسیدن به جایگاه ششم جدول یک دوران چشمگیر را برای تیمی نشان می‌دهد که فصل گذشته هم دست به کارهای بزرگ زد و اگرچه به واسطه از دست دادن برخی نفرات کلیدی در تابستان فصل جدید را خوب شروع نکرد، اما هرروز که می‌گذرد دوباره اثرات سرسختی و قدرت خود را به نمایش می‌گذارد.

2097522

آلومینیومی که سال گذشته با بودجه محدود به رتبه هفتم لیگ برتر رسید و تا نیمه نهایی جام حذفی بالا رفت، حالا دوباره مردم اراک را به آینده‌ای روشن و کسب نتایج بهتر امیدوار کرده است. مردم شهری که املای آن در زبان فارسی نقطه ندارد، اما نماینده آن در لیگ برتر نقطه‌زنی را خوب بلد است و یکی پس از دیگری به اهدافش می‌رسد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.