پایان انتظار: بازگشت پسر طلایی بارسا بعد از 337 روز!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 00:41
سرانجام بعد از حدود یک سال، گاوی با پیراهن بارسلونا در مستطیل سبز حاضر شد و در شب پیروزی پرگل بلوگرانا مقابل سویا، رسما به میادین بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام بعد از حدود یک سال دوری از فوتبال، انتظار هواداران بارسلونا به پایان رسید و پابلو گاویرا ملقب به گاوی در دیدار بارسلونا مقابل سویا در هفته دهم رقابت های لالیگا به میدان رفت.

در دقیقه ۸۲ بازی و بلافاصله بعد از گل چهارم بارسلونا، هانسی فلیک فرصت را غنيمت شمارد و تصمیم به ورود گاوی به زمین به جای پدری گرفت تا هافبک جوان بلوگرانا نزدیک به یازده ماه بعد از مصدومیت سنگینش که در دیدار تیم ملی اسپانیا برابر گرجستان رخ داده داد بود به مستطیل سبز برگردد.

2097525

بازیکنان بارسلونا از جمله رافینیا نیز در اقدامی شایسته، بلافاصله بعد از ورود او به زمین بازوبند کاپیتانی را بر بازوی گاوی بست تا به نوعی روحیه او پس از بازگشت به فوتبال را دوچندان کنند.

گفتنی است گاوی ۲۰ ساله که از ابتدای فصل ۲۰۲۱ در ترکیب بارسلونای تحت هدایت رونالد کومان به میدان رفته، تاکنون در ۸۲ بازی لالیگایی برای آبی و اناری پوشان بازی کرده و موفق به ثبت ۵ گل نیز شده است.

2097526

همانطور که اشاره شد، گاوی در جریان بازی اسپانیا مقابل گرجستان در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ که در تاریخ ۲۰ نوامبر سال ۲۰۲۳ برگزار شده بود، با پارگی رباط صلیبی مواجه و از آن تاریخ تاکنون یعنی ۳۳۷ روز پیش، موفق به حضور دوباره در مستطیل سبز نشد تا اینکه طلسم دوری بلند مدت او در بازی بارسلونا مقابل سویا شکسته شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.