نقشه یونایتد جواب داد: این گل تمرین شده بود

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 03:24
الخاندرو گارناچو اعتراف کرد که گلی که برابر برنتفورد به ثمر رساند را پیش از این با مارکوس رشفورد تمرین کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی برنتفورد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و ناکامی‌های چند هفته اخیر را تا حدی جبران کرده باشد.

گارناچو که در این بازی از ابتدا در ترکیب یونایتد به میدان رفته بود موفق شد گل اول تیمش را در ابتدای نیمه دوم روی سانتر زیبای رشفورد به ثمر برساند تا بازی به تساوی کشیده شود و راسموس هویلوند هم در دقیقه ۶۲ گل دوم و پیروزی‌بخش شیاطین سرخ را وارد دروازه حریف کرد.

2097486

این ستاره آرژانتینی پس از پایان این بازی در گفتگو با تلویزیون یونایتد اظهار داشت: "من دو فرصت گلزنی بسیار خوب را در نیمه اول از دست دادم اما در نیمه دوم با همان روحیه و ذهنیت به زمین برگشتم و سعی کردم گلزنی کنم و به تیمم در کسب پیروزی کمک کنم و بالاخره موفق به انجام این کار شدم.

می‌دانستم که رشفورد می‌تواند این سانتز را ارسال کند چون ما در تمرینات این کار را انجام داده بودیم. من می‌دانستم که او سانتر بسیار خوبی ارسال می‌کند و روی تیر دوم منتظر بودم. وقتی سانتر انجام شد بلافاصله شوت زدم و گل شد و خیلی از این اتفاق خوشحال هستم."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.