سرخابی‌ها شانسی در آسیا ندارند!

افکار نیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 04:48
داداش زاده احتمال خاصی برای موفقیت نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا درنظر نمی‌گیرد‌.

بهزاد داداش‌ زاده در گفت‌وگو با ایرنا، به شرایط استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا پرداخت و یادآور شد: مردم ما و تماشاگران، فوتبال را به خوبی درک می کنند و نباید با دادن اطلاعات غلط، رفتاری احساسی داشت و به شکل دیگری با ماجرا برخورد کرد. واقعیت این است که فوتبال ما حرفی برای گفتن در آسیا ندارد و می‌بینیم هنوز یک زمین استاندارد و مناسب در تهران برای برگزاری بازی‌های لیگ وجود ندارد.

وی ادامه داد: وقتی تیمی زمین تمرین خوب، امکانات و شرایط استاندارد و مسائلی از این دست را ندارد چطور می‌تواند با حریفی که به اصطلاح تا دندان مسلح است، رقابت کند؟ از سویی دیگر، نمی‌توانیم میزبان باشیم و اتفاقات دیگری هم رخ می‌دهد که در نهایت باعث می‌شود این دو نماینده ایران در لیگ نخبگان با مشکل مواجه شوند.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: تیم‌های آسیایی به شدت روی فوتبال خود سرمایه‌گذاری کرده و با اجرای برنامه‌های مختلف و مدون خود را بالا کشیده‌اند اما ما در فوتبال چه کردیم؟‌ البته شرایط دو تیم با هم فرق دارد چراکه پرسپولیس در این مدت خود را از حاشیه‌ها دور نگه داشته و در لیگ ایران هم عملکرد خوبی داشته است اما در آن سوی میدان استقلال با حاشیه‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و اتفاقات درون باشگاهی به تیم ضربه می‌زند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: چه کسی فکر می‌کرد استقلال مقابل ذوب‌آهن با سه‌گل شکست بخورد؟‌ این یک شوک به فوتبال ما بود و همه این‌ها عواقب دارد. به نظرم این دو تیم شانسی در آسیا ندارند چراکه اگر قرار باشد با این شرایط موفق شوند، فوتبال حرفه‌ای و تلاش‌هایی که در این راه انجام شده زیر سوال می‌رود.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.