پاس گل عبدالکریم حسن بعد از افتضاح مقابل ایران

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 05:45
عبدالکریم حسن در بازی‌های هفته هفتم لیگ ستارگان برای تیمش موثر بود.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این تابستان با صدور رضایت‌نامه عبدالکریم حسن برای الوکره سود مالی بی‌سابقه‌ای کرد و این مدافع چپ به لیگ ستارگان و تیم ملی قطر بازگشت.

عبدالکریم که عملکرد بسیار بدی مقابل تیم ملی ایران در چهارمین بازی از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی داشت، شاهد شکست سنگین تیم کشورش با چهار گل مقابل ایران بود و طی ۹۰ دقیقه بازی هیچ کاری از دستش برنیامد.

با این حال عبدالکریم یک هفته بعد در هفته هفتم لیگ ستارگان با ارسال یک پاس گل فوق العاده با پای چپ درخشید و مورد تحسین قرار گرفت.

2097477

البته این اثرگذاری با کسب امتیاز همراه نبود و الوکره با نتیجه دو بر یک مقابل قطر اس.سی شکست خورد. هواداران تیم ملی قطر و الکوره از عبدالکریم حسن انتظارات بیشتری دارند و این مدافع چپ این هفته به فرم ایده‌آلش نزدیک‌تر بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.