خودکشی مرد میانسال پس از 36 میلیون بار سکسکه

اقتصادنیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 06:23
اقتصادنیوز: روزنامه اطلاعات 29 مرداد 1354 یکی از تیترهای صفحه یک خود را به مرگ مردی که در اثر سکسکه جان باخت، اختصاص داد.

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه اطلاعات در بیست و نهم مرداد ماه سال 54 در گزارشی درباره مرگ عجیب یک مرد میانسال نوشت: «مرد ٥٦ ساله‌ای که طی دو سال گذشته مرتبا سکسکه می‌کرد خود را از پنجره بیمارستانی که در آن بستری بود پایین انداخت و کشته شد. پزشکان تخمین زده‌اند که هنیز ایسک پس از عمل جراحی در معده‌اش در نوامبر ۱۹۷۳ در حدود میلیون بار سکسکه کرده بود. وی پس از آن جراحی به معالجه سکسه خود پرداخت، ولی تجویزهای مختلف از جانب پزشکان چند کشور مختلف، هرگز به شفای او کمک نکرد. پلیس گفت که ایسک روز چهارشنبه گذشته به قصد خودکشی مقدار زیادی قرص خواب‌آور خورد، اما از ترس مرگ خود را به بیمارستان رساند و از مرگ نجات یافت. پلیس گفت اما ایسک که سکسکه‌های متوالی او را درمانده کرده بود، سرانجام تصمیم خود را برای رهایی گرفت وی دیروز خود را از طبقه دوم ساختمان روی سنگفرش خیابان انداخت و بر اثر خونریزی داخلی مرد.».

اصلی 1

اصلی 2

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.